Skip to main content

Hallo kindertjes!! Het is nu 6 maanden geleden sinds het uit is met mijn vorige ex. Onze breakup was in de eerste paar maanden moeilijk maar ik ben er overheen gekomen en denk niet meer veel aan hem. Ik heb nu ook een nieuwe vriend en simpelweg betere dingen te doen. Een paar dagen geleden zag een vriend van mij tijdens het afspreken mijn ex zijn status. Hierin stond iets van “zelfs na 6 maanden kan je me niet loslaten” WTF!!!! Ik ben er niet op in gegaan maar ik zit er nu wel mee. Hij gelooft dat hij uberhaupt nog relevant is en zet het met trots op zijn status. Ik wil hem bellen of appen om boos te worden en zeggen dat dit niet waar is maar dan bewijs ik zijn statement. SOS

Haha, typisch gevalletje van chronische jaloeze, die ex van jou, ga d’r maar niet op in hij is gwn jaloers , je hebt nu ook een nieuw vriendje… GWN hartstigge (!!) jaloers haha 😆 , best wel sneu eigelijk dat hij na 6 maanden niet over jou heen is , hah 

 

 

Mij_Niet_Gezien 


Niet gaan bellen of appen want dan geef je hem alleen maar z’n zin. Hij probeert je gewoon uit de tent te lokken. Negeer hem, HIJ is nog niet over JOU heen.


Reageer