Mijn Ex beste vriend+ geheimen

  • 10 April 2024
  • 7 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Okeee hoi allemaal, dit is mijn eerste topic dus hoop dat ik t een beetje goed doe ahha.

oke ik wou dus eigenlijk even jullie mening weten over iets:

ik had op de basischool een heel goede vriend maar echt zeg maar elke dag afspreken enz en ja gewoon onafscheidelijk. Maar in groep 8 op zijn feestje. hebben we samen afgetrokken onder de dekens terwijl er ook andere waren, maar die zagen het gelukkig niet. nou is dit niet enorm nieuw. want we deden vaak al ‘gaye’ dingen. maar dan voor grap. alleen nu was hij wat ik nog niet had klaargekomen, en ik had daarbij zijn sperma over mijn hele hand. ik vond het niet vies maar wou wel mijn hand wassen. maar van de schrik zei ik geloof ik iets van ieuw ofzo. maar die avond praatte hij niet echt met me en daarna wel iets meer maar ook minder. toen op de middelbare zaten we in dezelfde school maar andere klas. ik raakten bevriend met meisjes en daarmee ook alleen maar meisjes, echt een gay boy’. hier ben ik zelf niet echt blij mee maar jaa… voelde alsof t toen niet anders kon. hij was juist met jongens en vapen enz. 

nu in de derde zitten we weer bij elkaar in de klas en ik weet het gewoon niet. soms praat ie opeens tegen me en soms juist niet. maar we hebben gewoon andere vrieenden. maar soms kijkt ie ofzoo jaa beetje lang naar me haha… maar ik hoor dus van andere en zie het zelf ook een beetje dat mensen denken dat ie gay is. qua ja hij gaat met zn vrienden met grappen soms wel ver. maar jullie moeten begrijpen, ik ben zegmaar hier in de klas de ‘rare, want ik ben als jongen bevriend met meisjes’ ik heb t idee dat k hierdoor ook gewoon mn mannelijkheid enzo verlies, en iedereen in de klas ‘weet’ ong dat k gay ben. maar ja ikweet t zelf niet prc. 

maar deze topic gaat er vooral over dat ik lett niet meer kan stoppen om aan hem te denken. qua ik vind m niet perse enorm knap ofzo maar k wil m gwn aftrekken en pijpen enz ( sry beetje te delusional). maar ik weet het niet.. wat kan ik doen, en btw mijn leven situatie op school en daarbuiten is nu echt fucked. dus ik zal snel meer topics gaan schrijven. 

maar voor nu jaa.. vraag alles en hoe moet ik het met m aanpakken.

groetjes anoniem JP


7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Anoniemeboy27 

Denk 24/7 aan hem?

Dan kan het zijn dat je verliefd bent.

Anders spreek je hem weer een keer aan!

Geeft hij ook signalen?

 

Vragen zijn altijd welkom. Ik wil je graaghelpen!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Ik ben gay

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Er is niks mis met je, en zeker niet omdat je bevriend bent met meisjes. Dat is alleen maar jaloezie van de anderen die dat niet hebben. laat ze mooi kletsen! En wb hem,  ik heb niet veel ervaring met verliefd zijn en ‘versieren’ enzo maar ik denk dat je gewoon jezelf moet zijn en leuk en lief doen tegen hem en aanvoelen hoe hij reageert. Dan merk je het wel, hoop ik. En mannelijkheid verliezen. daar geloof ik niet in :)

Liefs, Tover xxx

Reputatie 3
Badge

aah dankje, k denk eig wel bijna de hel tijd aan m, maar weet gwn niet of t is als verliefd of als vrienden. hij kijkt soms ook naar me en doet vaak met zn vrienden een beetje ‘gay’ als k er ben. maar weet niet of dit expres is. ik weet trouwens niet hoe ik op iemand kan reageren maar dit is een reactie op die van Noah

groetjes JP

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Als je op iemand persoonlijk wilt reageren, tag je met een @.   En kies je de naam. 

Bijvoorbeeld als ik reageer naar jou : @    dan verschijnt o.a. jouw naam@Anoniemeboy27 en daar klik je op. 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +10

aah dankje, k denk eig wel bijna de hel tijd aan m, maar weet gwn niet of t is als verliefd of als vrienden. hij kijkt soms ook naar me en doet vaak met zn vrienden een beetje ‘gay’ als k er ben. maar weet niet of dit expres is. ik weet trouwens niet hoe ik op iemand kan reageren maar dit is een reactie op die van Noah

groetjes JP

@Anoniemeboy27 

Dat snap ik.

Lastig.

Heb je tips nodig?

Dan wil ik je helpen.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 3
Badge

@Wees Jezelf Bij Noah YEsss PLEASEEE

Reputatie 7
Badge +10

@Anoniemeboy27 

Goed ik wil je wel wat tips geven.

Wil je voor mij je vragen op volgorde stellen?

Bijv:

1.

2.

3.

Enz

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer