Hallo lieve iedereen,
Ik heb nu een maand met een jongen die eigenlijk de meest toxic jongen ooit is.
Ik zal het even uitleggen. Ik zit dus op een nieuwe school en hij zit dus bij mij in de klas. Mijn beste vriendin is goeie vrienden met hem en hij voegde mij dus opeens toe op snap. Blijkbaar wou hij me dus gebruiken om iemand jaloers te maken en hij koos mij omdat ik nog niks wist van deze klas. We appten tot laat in de avond en we spraken met elkaar af. Ik wist dat hij verliefd op me was maar ik zag hem als een vriend. Toen hij me verkering vroeg durfde ik geen nee te zeggen want ik wou zijn hart niet breken en anders zou hij boos worden omdat hij dan zou denken dat ik hem gebruikt heb.
Hij word snel boos en wanneer er ruzie is moet ik het oplossen. Ik durf hem niet te vertellen hoe ik me eigenlijk over hem voel ook al raad iedereen me wel aan dat te doen. Hij is erg populair op school en ik weet dat als ik het uitmaak iedereen me gaat haten en het is me op dit moment allemaal even te veel dus dat kan ik echt niet gebruiken.
We gaan overmorgen afspreken bij mij thuis. Hij had dus via snap gezegd dat hij deze x een kusje wil en niet gewoon een kusje mr bekken. Ik heb dus nog nooit gezoend en om meteen te bekken vind ik wel heftig. Ik durf alleen geen nee te zeggen omdat hij daarvoor had gezegd dat “gwn een kusje” saai is.
Iedereen zegt dat ik beter verdien en dat ik het moet uitmaken, maar ik geniet heel erg van hem in mijn leven ook al is dat ergens heel raar omdat hij me soms heel depressief maakt wanneer hij droog is via tekst. Ik vind het gewoon fijn om iemand te hebben die ik alles kan vertellen ook al is hij niet de juiste persoon.
Ik wil het niet uitmaken ook al weet ik dat het het beste is…