Vraag

Mijn crush ziet mij niet staan, wat nu?

  • 6 January 2023
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi, ik heb een crush op iemand maar hij ziet mij toch niet staan! hoe kom ik over hem heen! 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

afleiding is de key

Reputatie 7
Badge +17

Dat gaat echt vanzelf wel weer over. Houd je met andere dingen bezig en niet met die persoon.

Reputatie 7
Badge +15

Idk, heeb zelf een keer een jongen leuk gevonden, ik zat in groep 5 ofzo 😅, en ik woonde dicht bij tennis, en zat op tennis met een jongen , en we fietsten naar huis, en we hadden het over mensen in onze kamer enzo, zijn broertje mocht bijv. Nooit in zijn kamer komen , en ik veroeg zo van ? Warom? Hij zij “ nou ik hen dus een dagboek waar in staat dat ik verkering heb”

ik was verbaasd, en vroeg zo van” echt!?” 
ja zei hij , nou ik voelde me gedumpt, terwijl we hadden niet eens verkeeing ofzo, ik zie hem nu weleens, we zijn gwn vrienden, heb hem dit ook een keer verteld, hij ging stuk, nu zie ik hem alleen maar als vriend😅, ik zat er ook niet lang mEE ? ! 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Oeee herkenbaar! Net zoals @jaivy  afleiding idd en misschien kom je wel iemand tegen die leuker is en dan kom je vanzelf over de andere heen (hoop ik) byeee

Reputatie 3
Badge +1

Hey hey! Ik heb zelf dit probleem ook gehad ik was 7 jaar en toen begon mijn crush voor hem ik ben nu 12 en heb al een vriendje in de tussen tijd gehad maar het gaat even niet over mij je komt er uiteindelijk sowieso wel overheen  zoals @jaivy ook al zegt afleiding is de key, misschien een tip is ga meer experimenteren met de kijken voor je type misschien komt er wel een heel ander type te voorschijn dan je type nu. veel succes nog!

Reputatie 7
Badge +15

Hoe weet je trouwens dat hij je niet ziet ztaan, dit denk je vaak, maar weet je het zeker? Hieft hij het echt gezegd?

 

ww Mij_Niet_Gezien 

Badge

Ik was dus enorm verliefd op iemand die niks met mij wilde, ze had eerst laten zien dat ze interesse had enzo en we waren op date geweest enzo, maar toen opeens toch niet, heel moeilijke tijd gehad en heb zoveel haat naar haar opgebouwd dat het allemaal over ging, bij mij hielp het om kei harde muziek aan te zetten en gewoon te gaan schrijven, de meeste random zinnen die in je op komen, ik heb toen 5 a4tjes vol geschreven en daarna nog 3x in een maand n mental breakdown gehad en toen ging het weer. Uiteindelijk heb ik weet contact met haar opgebouwd als vrienden en hielp erover praten heel erg met de haar wegwerken omdat je het verhaal maar vanaf 1 kant mee krijgt. succes

Reageer