Skip to main content

Hey ik ben Justin 12 jaar.

 

Ik zit dus op scouting en heb daar een crush  op een meisje(N heet ze)en elke zomer gaan we met de scouting op zomerkamp en zij ging ook mee.

op kamp sliepen we in tenten en ik zat met een paar jongens van mijn leeftijd in een tent. Deze jongens wisten al wat langer dat ik een crush op N had. Maar een van die jongens had het tegen twee meisjes(een van die twee zat in mijn oude klas) verteld en zij zijden dat ze niets door gingen vertellen maar de volgende dag wist elk meisje behalve N het

  en zij wou weten wat er was dus dat meisje wat bij mij in de klas zat had het haar gezegd en was er ook nog eens trots op.

Maar N reageerde heel gewoon toen ze het hoorde. 

Die avond gingen we er over praten er over praten in de tent en die jongen die het verteld had had zijn excuses aangeboden en nu zijn we weer gewoon vrienden.

een paar andere meiden kwamen naar me toe en zijden dat het heel erg is voor me en dat diegene die dat verteld had dat dat heel erg was.

Na het kamp ging ik op vakantie gewoon om te relaxen en toen ik terug was had ik het tegen mijn vrienden van school verteld en die zijden dat zij haar ook nooit mochten maar eigenlijk mocht bijna niemand haar behalve een klein groepje meisjes.

maar ik ken ook nog een  paar mensen van 16/17 jaar en die hebben het verhaal ook gehoord en die zeiden voor de grap dat ze een steen door haar ruit heen gingen gooien ofzo maar dat deden ze natuurlijk toch niet.

 

Maar terug naar dat gedoe met mijn crush.

zij was altijd best wel chill bij mij in de buurt en we konden van tevoren gewoon praten met elkaar.

we zitten ook bij elkaar op school maar niet bij elkaar in de klas.

Ik wil er graag met haar over praten maar ik kan geen goed moment vinden.

Maar uiteindelijk boeide me het niet veel dat zij wist dat ik haar leuk vond.

Ik weet nog niet wanneer ik het haar ga vragen.  Ook denk ik wel bijna elke dag aan haar en wil ik haar gewoon gaan vragen .

 

wat zouden jullie doen in deze situatie, ik weet nog niet zo heel goed wat ik moet doen

 

groetjes Justin

 

( naam van crush anoniem gemaakt vanwege de privacy )

Hi @justin_06 ,

Wat lief om te horen dat je dat meisje zo leuk vindt! Als ik in jouw situatie zat had ik misschien aan haar gevraagd of ze eventjes tijd voor me had om te kletsen. Zo zouden jullie samen even kunnen spreken over hoe jullie je voelen en kun je haar eventueel naderhand mee op date vragen of als jullie zeker zijn al om een relatie. 

Hopelijk heb je hier iets aan, doe vooral wat voor jou fijn is! Veel succes en hopelijk loopt het allemaal goed!! :)

Liefs, Junia


Reageer