Vraag

Mijn crush noemt me een sukkel

  • 28 April 2023
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Badge

Help mijn crush noemt me een sukkel als hij het tegen zijn vrienden over mij heeft ik baal hier heel erg van en ik vind mezelf ook wel echt een sukkel als ik bij hem in de buurt kom mr dat hij me ook gwn sukkel noemt vind ik echt nie leuk kan ik dit nog goed krijgen of is het echt verpest?

 

groetjes


4 reacties

Badge

Hoi!
 

wat jammer dat je te horen krijgt dat de gene die je leuk vind, slecht praat over jou. Maar dat zegt heel veel over zijn persoonlijkheid en hoe hij over zichzelf denkt. 
 

ik ken jou niet echt maar ik kan wel zeggen dat je geen sukkel bent. Niemand is een sukkel.

alleen mensen die elkaar een sukkel noemen zijn sukkels 😉

 

Het beste advies dat ik kan geven is, praat met hem. Zeg wat je dwars zit, misschien bedoelde hij het niet zo en zei hij heet door de groepsdrukte. 
 

ik hoop dat mijn advies je een klein beetje had geholpen

succes! <3

 

Reputatie 4
Badge +3

hey , wat vervelend . tja als hij nou eenmaal zo gemeen is dan kan je er niks mee doen maar een sukkel ben je zeker niet meid! en anders kan je er gewoon over praten met hem :) mar trek je er zeker niks van aan

Reputatie 2
Badge +1

Nee hij heeft dit duidelijk verpest en hij verdient geen enkele kans, en jij hoort te weten dat jij beter verdient. Al ben je een sukkel, who cares leuk toch dat je waarschijnlijk onhandig bent. Velen vinden dat enorm schattig. Zoek iemand die jou leuk vind voor wie je bent want ik weet zeker dat er velen zullen zijn die graag een relatie nemen met een lieve grappige sukkel 😋

 

Wees niet zo hard voor jezelf en gun jezelf het beste, niemand is flawless we zijn allemaal mensen. Geef jezelf niet het gevoel dat jij niet goed genoeg bent, als natuur jou niet zou willen, zou jij hier nu niet zijn. Je bent perfect zoals je moet zijn en jouw flaws mogen er zijn. Ze maken je tot wie je bent, geef ze ook wat liefde, hoe moeten mensen anders je goede kanten leren te waarderen als er niets is dat jou mens maakt? Je bent meer dan genoeg en meer dan mooi wees jezelf, gun jezelf liefde en gun jezelf iemand die van jou houd om wie je bent en je een magisch gevoel geeft en je laat zien dat ook jij het verdient om alle liefde te krijgen die een mens maar kan geven.

 

Pas een beetje op jezelf en wees wat liever voor jezelf, jij doet ook maar je best, dat verdient wat respect en waardering. Niemand is beter in jou zijn, dus wees trots op jezelf ❤

Badge

hoi allemaal

 

ik heb een flinke ruzie met hem gehad 2 weken later excuses aangeboden hij heeft het geaccepteert en kwam zelf met het idee geen contact meer te hebben.

ik ben helemaal over hem heen!

dankjullie wel voor het meedenken en tips geven, het heeft me geholpen

 

groetjes..

Reageer