Vraag

mijn crush kent me eindelijk

  • 29 August 2022
  • 9 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik heb vorige week een topic gestard over dat mijn crush me niet kent (als je die nog niet hebt gelezen lees hem dan ff)

maar ik heb had haar dus geadd op insta en dmd haar.  uiteindelijk kwam er zelfs een heel gesprek en toen gaf ze me zelfs haar snap.

later die avond belde ze me ineens. ze liep heel de tijd te lachen zonder dat ik iets grappig zei. wat moet ik doen?


9 reacties

idk, gwn doen waar je je goed bij voelt I guess?

 

Succes

Ik denk dat ze je leuk vind anders doet ze dat niet (al is ze vol out of your league dan is t wss een prank)

Reputatie 1
Badge

nou jongens gezellig nieuwtje.

ze heeft gezecht dat ze me niet leuk vind en de halfe school denkt dat ik op haar ben

 

aaah das kut. Ik hoop voor je dat je een beetje populair bent, dan kom je er makkelijk vanaf :)

Reputatie 1
Badge

aaah das kut. Ik hoop voor je dat je een beetje populair bent, dan kom je er makkelijk vanaf :)

nopeeee

 

aaah das kut. Ik hoop voor je dat je een beetje populair bent, dan kom je er makkelijk vanaf :)

nopeeee

 

aaah hahahah ja das best wel pech ja suc6 dan hoop ik maar dat je bruin haar hebt en je bent lang dan mogen ze je stiekem sws wel want die mensen zijn knap

Reputatie 1
Badge

aaah das kut. Ik hoop voor je dat je een beetje populair bent, dan kom je er makkelijk vanaf :)

nopeeee

 

aaah hahahah ja das best wel pech ja suc6 dan hoop ik maar dat je bruin haar hebt en je bent lang dan mogen ze je stiekem sws wel want die mensen zijn knap

k ben blond :( wel lang tho

Reputatie 6
Badge +4

Hai @gwn iemand ofzo  en @helpxxsos.

 

Jullie zijn aan het chatten. Dat is niet de bedoeling van het forum. En bovendien gaan jullie off topic.

Willen jullie dus bij het oorspronkelijke onderwerp blijven en stoppen met chatten?

Bedankt!


Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

 

Reputatie 4
Badge +2

komt wel goed man, geruchten waaien echt zo weer over. ze moeten gewoon hun volgende pispaaltje hebben. ik zou me er geen zorgen over maken! 

Reageer