Skip to main content

Hoii. Er zit dus een jongen in mijn klas die ik dus echt heel leuk vind enzo en in het begin was hij wat plagerig maar dan op de lieve manier snapje? Maar er zit dus een meisje in mijn klas en ze is best populair en helemaal geliefd bij iedereen omdat ze is super slim en knap is. Maar mn crush en dat meisje moesten dus samen iets van een project doen ofzo maar toen had ik dus zijn vrienden overhoord (want ik zit achter zijn vrienden) en die vrienden zijden "Zit je lekker met je crush" En ik ben dus bang dat hij op iemand anders is en de laatste tijd doet hij ook best vreemd enzo dus ik ben bang dat hij echt verliefd op haar is. Iemand tips ofzo? Xxx

ik heb het ook en als je zeker weet dat hij iemand anders leuk vind, dan moet je hem gwn achter je laten en niet de hele tijd op hem focussen want dat is alleen maar slecht voor jezelf. (ik spreek uit ervaring😭)

 

xxx benjamin


Hii @Privevananoniemx 

 

Leuk om te lezen dat je iemand uit je klas ziet zitten. Zolang je het niet gevraagd hebt weet je ook niet zeker of diegene jou ziet zitten/ verliefd is op een anders.  
 

als ik jou was zou ik een stille hint sturen met Valentijnsdag. Dat is tenslotte al bijna. Als je een beetje laat doorschemeren dat dit van jou afkomt, en hij gaat er niet op in, weet je ook zeker dat hij niet op jou is!!!! 
 

Succes en ik ben benieuwd wat je verder gaat doen. Hou je ons op de hoogte? 
 

xoxoox


Heyyy PrivevananoniemX,

 

Wat lastig meid. Als zijn vrienden haar al zijn crush noemen dan is er inderdaad een grote kans dat ze daar met elkaar over gesproken hebben, en hij interesse in haar heeft. Het zou ook nog gewoon plagen kunnen zijn van z’n vrienden. Dat weet je natuurlijk nooit zeker. Het enige wat zeker is, is jouw gevoel voor hem. Je vindt hem leuk.

Om zeker te weten of hij interesse heeft in andere meisjes, en überhaupt open staat voor contact met jou, kun je hem dat het beste gewoon eerlijk vertellen of een keertje vragen. Je hoeft niet direct je hele verhaal op tafel te gooien, maar je kan contact met hem proberen te maken en dan een keer te vragen of die al verliefd is bijvoorbeeld of een vriendin heeft. 
 

Heb je hier wat aan?

 

kusjes


Reageer