Skip to main content

Hoi,

Ik ben verliefd op een jongen. Laten we hem maar effe Lucas noemen. Ik heb hem online ontmoet(Gamen) We gingen steeds met elkaar om. En toen kwam het, hij zei dat hij verliefd op me is en vroeg of ik verkering wil. Ik zei dat ik ook verliefd op hem bent. Meer kon ik niet zeggen, want zomaar verbieden mijn ouders mij om met hem om te gaan. Ik mocht niet meer op die game. Ze hadden iets ingesteld dat ik toestemming nodig had. Nouja. Zo zijn me ouders. Streng met jongens. Ik heb daarna even via snap zijn naam gezocht, maar ik vond niks. Daarna dacht ik aan zijn buurmeisje. Laten we haar maar even nola noemen. Nola was zo iemand die van sociale media houdt. Facebook. Pinterest. Instagram. Ik dacht miss had zij snap. Ik zocht haar naam op. En kwam op paar meiden. Ik voeg ze allemaal toe. Het was alleen maar 4. Twee van de 4 reageerde. Tussen de 2 zat Nola tussen. Ik was zo blij. Nou. Toen vroeg ik aan Nola : Mag ik Lucas nummer ofzo? Nola gaf me de nummer. Ik appte Lucas meteen. Maar de probleem was.  Zo ging onze gesprek. 

IK : Hoi

IK : Met (mijn echte naam) ?

IK(een dag later) : Hallo?

LUCAS(paar min later) : hoi

IK : Hoe gaat het?

IK(3 dagen later) : ?

LUCAS (3 weken later) : Hi

IK(Heel verbaasd dat hij reageerde.) : Hi....?

IK (een dag later) : Hoe gaat het eigenlijk met je?

En dat was 3 dagen geleden. Eerst was hij zo verliefd. Nu opeens gaat hij stom doen. Ik ben nog steeds verliefd op hem. Maar volgens Nola is hij nog steeds heel verliefd op mij. Maar dat geloof ik nu echt niks meer van. Hij gaat tegen Nola zeggen dat hij verliefd is op mij, terwijl hij zo stom doet tegen mij. Das toch niet normaal? Of ben ik soms gek? Ik weet niet meer wat ik moet doen. Hij doet vreemd. Ik herken hem bijna niet meer. Help me alsjeblieft. Ik wil tegen hem zeggen dat hij moet kappen. Maar k ben bang om hem te kwetsen. Ik vind hem nog steeds leuk. Mijn vrienden zeggen allemaal dat ik hem gewoon moet dumpen. 

Alvast bedankt voor de reactie :) 

Groetjes Laurens 

O ja. Hij is gewoon een jongen. Ik ben ehum...... Half jongen. Halfmeisje...? Geen idee. 

Laurens.

ik zou hem een tijdje negeren en kijken wat hij doet.  Hij gaat of weer contact met je opzoeken als hij nog geïntereseerd is of hij zegt of appt niks meer en dan weet je dat hij niet geintreseerd is. je kunt hem ook vragen (niet online) of er iets is. Laat maar weten hoe het is gegaan! :)

hoii,

Ga een keer bij hem langs. Probeer live een goed gesprek met hem te hebben. Gaat dit niet? Dan zou ik, hoe moeilijk het dan waarschijnlijk ook voor je is, toch het contact verbreken. Zo iemand als jou vriend is waarschijnlijk nog te jong voor een relatie, en wil eerst graag zichzelf leren kennen. Misschien is hij over enkele jaren als jullie beide wat ouder zijn weer toe aan een relatie?

mijn tips:

tip 1.  Probeer live met hem in gesprek te gaan. gaat dit niet dan zeggen dat je (voorlopig) geen contact meer wil.

tip 2. Blijf jezelf! Ga je niet anders voor doen dan hoe je in werkelijkheid bent, omdat je denkt dat je als je je anders gedraagt hem miss weer terug krijgt. verbreek desnoods de relatie, er zijn nog genoeg jongens op deze wereld op zoek naar zo'n meisje als jij;)

sterkte en veel suc6!

groetjes,

#chocolatelover

@chocolatelover  @Ms_928 Bedankt voor je reactie:) 

@Ms_928 

Hoi.

Hij woont heel ver van mij vandaan. Ik woon in midden. Hij in zuiden. Dusja. Ik ga hem negeren en kijken wat hij doet. Bedankt voor je goeie tips :)

@chocolatelover 

Hoi.

Ik denk dat het niet gaat om een live gesprek te houden. Hij woont heel ver van mij vandaan. Ik zou het echt moeilijk vinden, maar ik ga het doen. Ik ga eerst negeren en dan ga ik zeggen dat ik geen contacten meer wilt. Bedankt voor je lieve reactie:)

Laurens 

veel succes! en je ziet wel of jullie bij elkaar passen of niet!

groetjes!

Hi. Ik ben er weer !!!

Ik heb de contact verbroken. Ik heb een berichtje gestuurd. Ongeveer gaat mijn berichtje zo : 

(Zijn naam), ik vind je nog steeds heel leuk, maar als je mij blijft negeren denk ik dat het beter is als ik jouw contact verbreekt. Het is een beetje voorbij. Je blijft mij maar negeren. Ik ben er een beetje klaar mee. Je kan net zo goed mij blokkeren. Doe dat maar. Ik weet het niet meer. Ik heb geen nieuw crush ofzo, maar het is voorbij. Niet dat ik je niet leuk vindt. Maar als je mij gaat negeren dan is het klaar. Ik vind het moeilijk, maarja.

Ik was een dag verdrietig van, maar ik voel me nu wel losser. Hij heeft nog steeds niet gereageerd. Ik vind het belachelijk dat hij me zomaar in de steek laat. Eerst was hij nog zogenaamd verliefd op mij. En dan vraagt hij mij verkering. Nu ik er klaar voor bent gaat hij mij in de steek laten. Bij Nola hoor ik dat hij liefdesverdriet hebt. Maar hij reageert niet. Ik heb nu geen liefdesverdriet, maar ik voel me wel een beetje leeg. Ik heb geprobeerd om jouw tios te volgen, @Ms_928 , maar ik ben niet heel geduldig😕

Maar heel bedankt voor jullie tips enzo. Ik ben er echt blij mee

Laurens

hey hey, wat vervelend om te horen dat het zo gegaan is, ookal krijg je mischien geen relatie er uit maar laat dit dan een leer moment zijn. vooral online zijn dingen erg lastig en sommige mensen kunnen heel moeilijk comunuceren, wat heel vervelend is want online is een vorm van comunicatie, echt balen dat het dan net zo rot afloopt.  Zelf zit ik ook in een online sitatie na dat iemand zei dat ze mij leuk vond en ik haar, en het is inderdaad wel een partijtje pittig. door dat ze ook autisme heeft klapt ze soms helemaal dicht als er iets nieuws gebeurt terwijl ik juist cominucatie nodig heb om niet in paniek te raken. Als je deze dingen niet langzaam uit spreekt kun je dit ook niet weten omdat het online is.

Ookal is het nu een beetje te laat voor tips, mischien is het in het vervolg handig om even de tijd te nemen om eens even je gevoelens goed onderworden te krijgen in een langer bericht waarin ze je laat weten dat hun de tijd krijgen om te reageren waneer dat voor hun mentaal mogelijk is en dat ondanks dit nieuws je niet dingen van ze verwacht, Het is namenlijk een heel stresvolle situatie.

Heel goed dat je toch bij je eigen grenzen bent gebleven!! als jij dingen nodig hebt die ze niet kunnen geven heb je compleet het recht om bij ze weg te gaan en is dat een heel goede en lastige keuze die je echt verdient. ik hoop dat het lege gevoel een beetje weg is gegaan nu. probeer eventjes lekker voor jezelf te zorgen en je emoties te voelen zodat je daarna weer lekker veder kan, leuke jongens en meiden komen er toch altijd nog genoeg

Kuzz

Hi @kuzz 

Succes met jouw liefde;) ! Het was een maand geleden, maar hij heeft nog steeds geen antwoord gegeven. Ik denk dat hij gewoon mij vergeten bent. Het maakt me niks uit. Ik voel me wel losser. Ik heb nu geen gevoelens meer voor hem. Liefde is niks voor mij. Ik ga gewoon door met me *saaie* leven

Vandaag ontdekt dat hij een nieuwe vriendin heeft:( 😔

Laurens

Pss : Ik ga geen verslagen meer plaatsen. Straks lijkt het op een blog. 

Reageer