Hoi,
Ik ben verliefd op een jongen. Laten we hem maar effe Lucas noemen. Ik heb hem online ontmoet(Gamen) We gingen steeds met elkaar om. En toen kwam het, hij zei dat hij verliefd op me is en vroeg of ik verkering wil. Ik zei dat ik ook verliefd op hem bent. Meer kon ik niet zeggen, want zomaar verbieden mijn ouders mij om met hem om te gaan. Ik mocht niet meer op die game. Ze hadden iets ingesteld dat ik toestemming nodig had. Nouja. Zo zijn me ouders. Streng met jongens. Ik heb daarna even via snap zijn naam gezocht, maar ik vond niks. Daarna dacht ik aan zijn buurmeisje. Laten we haar maar even nola noemen. Nola was zo iemand die van sociale media houdt. Facebook. Pinterest. Instagram. Ik dacht miss had zij snap. Ik zocht haar naam op. En kwam op paar meiden. Ik voeg ze allemaal toe. Het was alleen maar 4. Twee van de 4 reageerde. Tussen de 2 zat Nola tussen. Ik was zo blij. Nou. Toen vroeg ik aan Nola : Mag ik Lucas nummer ofzo? Nola gaf me de nummer. Ik appte Lucas meteen. Maar de probleem was. Zo ging onze gesprek.
IK : Hoi
IK : Met (mijn echte naam) ?
IK(een dag later) : Hallo?
LUCAS(paar min later) : hoi
IK : Hoe gaat het?
IK(3 dagen later) : ?
LUCAS (3 weken later) : Hi
IK(Heel verbaasd dat hij reageerde.) : Hi....?
IK (een dag later) : Hoe gaat het eigenlijk met je?
En dat was 3 dagen geleden. Eerst was hij zo verliefd. Nu opeens gaat hij stom doen. Ik ben nog steeds verliefd op hem. Maar volgens Nola is hij nog steeds heel verliefd op mij. Maar dat geloof ik nu echt niks meer van. Hij gaat tegen Nola zeggen dat hij verliefd is op mij, terwijl hij zo stom doet tegen mij. Das toch niet normaal? Of ben ik soms gek? Ik weet niet meer wat ik moet doen. Hij doet vreemd. Ik herken hem bijna niet meer. Help me alsjeblieft. Ik wil tegen hem zeggen dat hij moet kappen. Maar k ben bang om hem te kwetsen. Ik vind hem nog steeds leuk. Mijn vrienden zeggen allemaal dat ik hem gewoon moet dumpen.
Alvast bedankt voor de reactie :)
Groetjes Laurens