Skip to main content

Heyy,

Zoals jullie mssch in mn vorig topic zagen, heeft mn boyfriend me verteld dat hij nog bedplaste. Ik ben 16 en hij 17. Ik vind ht niet zo erg en k snap dat hij hem ervoor schaamt. Maar mijn vraag is als we bij elkaar slapen, is ht dan btr dat hij een pamper ofz draagt of gwn geen en hopen dat hij ht bed niet onderplast? Look we hebben al over seks enz gepraat en weten van elkaar dat we ht binnekort willen maar als we dan seks hebben en dan in elkaars armen in slaap vallen is ht beetje storend als hij nog een pamper moet aandoen snapje 

Lastig ja.

Misschien draagt hij wel van die dingen, heb je het hem wel eens gevraagd? 

Je zou zon zeiltje onder je hoeslaken kunnen doen. Maar dan is jou probleem nogsteeds daar. Misschien moet je er dan voor zorgen dat jullie niet in elkaars armen in slaap vallen. Al denk ik niet dat jullie zo heel de nacht slapen en hij niet gelijk  in de 1e 10 minuten in bed plast. Maar bespreek het eens met hem.


@jaivy 

Kheb hem gevraagd hoe hij slaapt enz en hij zegt dat hij gwn naakt slaapt met zo'n zeil ofz, hij heeft 2pers bed dus stel hij plast op z'n zeil in de nacht gaat dat toch niet over heeel het bed ofwel? Hij zei wel dat hij geen drynites ofz heeft alleen zo grote pampers voor zijn leeftijd. Btw maandag avond ga k voor ht eerst bij hem slapen :\


Nee dan gaat het inderdaad niet over het hele bed, alleen een beetje waar hij ligt. Ik denk dat het wel goed komt. Daarnaast is het voor hem natuurlijk oom erg vervelend dus ik zou er niet al te veel aandacht aan geven.


Het is wel leuk dat hij je zo in vertrouwen neemt en dat voelt heel goed enzo… maar met iemand van 17 die in zijn bed plast zou ik toch echt wel een ander zoeken.   Dat hij me vertrouwt is dan een soort emotionele chantage geworden, zo van ‘ik vertrouwde jou en nu verlaat je mij’.     

 


@jongen999 

Dus jij zegt dat ik het moet uitmaken? Want ik snap ni zo goe wa je zegt

 


@jaivy 

isg


Het is wel leuk dat hij je zo in vertrouwen neemt en dat voelt heel goed enzo… maar met iemand van 17 die in zijn bed plast zou ik toch echt wel een ander zoeken.   Dat hij me vertrouwt is dan een soort emotionele chantage geworden, zo van ‘ik vertrouwde jou en nu verlaat je mij’.     

Nee, dat kan je echt niet maken. Besides, de TS heeft het nergens gehad over het uitmaken? Ze zoekt alleen hulp om hoe ermee om te gaan/heeft vragen over hoe dat dan werkt als je nog in je bed plast. 

Dus jij zegt dat ik het moet uitmaken? Want ik snap ni zo goe wa je zegt

Correct, maar dat lijkt mij niet echt een goed advies. Als het echt niet werkt, zien we wel weer verder.


@eenanoniemejongen1 

Thanks! Het is ni da als hij in bed plast dat hij ni meer lief enz is als boyfriend. Kzou graag zolang mogelijk met hzm samen blijven en so what dat hij nog bedplast.


@eenanoniemejongen1 @jaivy 

Ff een update! Gisteren hadden we voor ht eerst seks en ben k bij hem blijven slapen. Alles ging goed ook wat betreft ht bedplassen. We zijn naakt gaan slapen maar k was net in slaap gevallen en toen ging hij wel een pamper aandoen, k werd wakker van ht geluid. Ik denk dt hij gwn zeker ni in bed wou plassen en drm een pamper aandeed maar is ni zo erg opzich


@Justagirl onnodige quotes verwijderd KT

Mooi zo!

llicht is er op de lange termijn een andere oplossing, maar voor nu zal het even zo moeten. Love the positive attitude! :)


Reageer