Hoihoi. De titel van dezee topic kan heel raar zijn, maar het is meer. Gewoon een beetje vreemd.
Laatst, was ik aan het dollen met mijn vriendin (Ik noem haar nu ff Sarah, zo heet ze niet echt) en toen lachten we. Daarna gingen we (ik geloof dat we het allebei wel grappig vonden) elkaar op de wang kussen. Met het (stiekeme) doel dat het “fout ging”. En dat we elkaar echt op de mond kusten. (Zonder tong). Toen het ook fout ging. Kregen we de slappe lach. Alleen het vreemde was, dat ik een rare soort kriebels in mijn buik voelde. En het nog eens wou doen.
Het was vreemd. Ze is ook totaal mijn type niet, en ik viel van te voren ook niet echt op meisjes. (zat er wel mee te struggelen). Maar ik heb echt geen idee wat er gebeurde. Het waren kleine schok-kriebeltjes, onder in mijn buik. Zegmaar - en ik schaam me dood dat ik dit zeg - heel dicht bij mijn.. ahummm… jeweetwel.
Ben nog nooit echt verliefd geweest en mijn bff is ook (zoals ik al zei) niet mijn type. Stiekem hoop ik dat het nog eens gebeurt. Weet niet waarom. Ik struggle er echt mee. Kan iemand mij vertellen wat ik voelde. (Was het g31l of was ik gewoon zenieuwachtig of vond ik het leuk-spannend...) IK WEET T NIET MEER AARGGGHH!
Schaam me dood. Hoop dat jullie me niet raar vinden.
Xxx Cuteflower
<3
Hey! Waarom zou je je schamen? Het is helemaal niet erg toch? Leuk juist dat gevoel! Ik heb pas geleden (zonder dat gevoel) gezoend met mijn beste vriend om te proberen en dat was ook wel leuk en later ook wel fijn maar bij jou zit er nog een kriebel bij dat is juist lief en leuk. Niks om je voor te schamen hoor :)
Dit was mijn verhaal trouwens:
Liefs Tover xxx
Hey!! Bedankt voor je reactie.
Ik denk echt niet dat ik verlieft ben. Maar wat was het dan??
Xxx CuteFlower
Hey, heb ontdekt dat ik helemaal niet verliefd ben. Ga sinds laatst weer naar school (zie andere topics) en ze is dus blijkbaar echt een *** wijf….
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.