Hallo allemaal,
Mijn beste vriendin, Puppy, heeft verkering gekregen met Panda. Ik ben ook al een tijd verliefd op Puppy, maar durfde niets te doen in de angst dat het onze vriendschap zou beschadigen. Nu vind ik Panda echt een verschrikkelijk persoon, Panda zoekt altijd ontzettend veel aandacht. Daardoor kan niemand eigenlijk meer tijd met Puppy besteden. Panda doet ook heel beschermend, eigenlijk alsof ze de enige is die vrienden met Puppy is.
Ik heb hier wat voorbeelden over Panda: Als ik of iemand gewoon aan het kloten is met Puppy, komt Panda er meteen bij staan, Puppyknuffelen en dingen zeggen in de trant van: ‘Nee! don’t hurt my child”. Panda komt ook vaak als ik of iemand met iemand anders bezig is erbij staan en zeggen: “Fun fact!...” over Panda, terwijl niemand daar zin in had. Of, als ik met een prulletje speel ofzo, het afpakken en zeggen; Doe maar niet. Overal meteen voor iedereen grenzen aanleggen. het is gewoon SUPER IRRITANT.
Nu weet ik niet goed wat ik hieraan moet doen. Moet ik erover praten, met Puppy of Panda? Of moet ik het laten en accepteren, en is dit gewoon jaloezie? Ik weet het echt niet meer…
Heel erg bedankt als je wil reageren,
Groetjes,
Cat