Vraag

mijn beste vriendin heeft iets met mijn ex

  • 8 May 2020
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik heb een paar maanden geleden een "verkering" gehad aangezien ik nog 14 ben zou ik het niet zo zeer een "relatie" noemen maar ja. De verkering duurde ongeveer 2 maanden en het was allemaal heel erg gezellig maar toen ging het uit om andere redenen die er nu niet toe doen. Maar gelijk daarna kreeg hij al een nieuwe vriendin dat was na 1 week. Ik vond dat persoonlijk erg snel. Nu is dat ook uit en ging mijn ex contact zoeken bij mijn beste vriendin, zij ging daarin mee.... nu kreeg ik net een appje van haar: "zou ik onze vriendschap verpesten als ik iets zou krijgen met ...." ( ik hou de namen liever privé) ik reageerde daarop met: "nee tuurlijk niet als jij daar blij van wordt moet je dat doen" maar toch zit het niet helemaal lekker, maar ik wil het haar ook weer niet verbieden. Maar toch ook vanwege dat hij al zo snel van meisje op meisje ging voel ik me er niet helemaal fijn bij. Ik heb ook aan mijn beste vriendin verteld dat hij van meisje op meisje ging. Maar daar heeft ze dus schijnbaar niks mee gedaan. Wat moet ik doen? Heeft iemand advies?


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Ik zou je vriendin vertellen wat je dwarszit. Want als ze begrijpt het wel als ze je vriendin is. En als jullie gw gaan praten komen jullie er samen wel achter

Reageer