Skip to main content

Hoi, allereerst hoop ik dat iedereen die dit leest nog gezond is en het nog goed gaat met hen ondanks deze stomme corona-tijd…

Ik zit ergens mee. Ik ben er achter gekomen dat ik mijn beste vriendin leuk vind (ik ben een meisje). Mijn ouders weten het ook en zij brachten me op het idee om haar (en een paar andere goede vriendinnen) een kaartje te sturen omdat we elkaar niet kunnen zien op dit moment door corona. Nou heb ik soms nog wel contact, maar mijn beste vriendin die ik dus leuk vind appt niet zo veel. Ik had haar al een paar weken geleden een appje gestuurd, maar ze leest het niet (ook appjes in groepsappen niet) terwijl ze wel online is (ook niet vaak). Ik weet hoe ze is, ze bedoelt het niet gemeen (dat zit niet in haar, ik ben juist verliefd op haar geworden omdat ze een heel lief karakter heeft:)), veel appen enz is gewoon niet haar ding. Maar goed ik vind het heel stom dat ze niet reageert, want ik mis haar echt! Ik heb dus de kaartjes gestuurd (en daarin o.a. gevraagd of we een keer kunnen bellen), en van twee heb ik al een appje/kaartje terug gekregen. Maar van mijn beste vriendin dus niet, ik ben bang dat de kaart niet aangekomen is of ze er gewoon niet over appt (wat ik heel jammer zou vinden). Het kan zijn dat ze een kaartje terug stuurt, maar t lijkt mij wel logisch dat ze eerst een bedank appje ofso stuurt. In ieder geval ik word een beetje gek dat ik alleen maar thuis zit en ik haar (en mijn andere vriendinnen, sport school etc.) niet zie en ze ook niet reageert op Whatsapp en ik weet niet wat ik nou hiermee moet.

Ze heeft een zusje en met haar en haar gezin gaat het goed hoorde ik van een vriendin die had gebeld met dat zusje. En ik heb aan mijn beste vriendin geappt dat ik me een beetje zorgen maakt of er niks ernstigs is doordat ze niet appt, maar ja dat leest ze ook niet. Ik word toch wel een beetje verdrietig hiervan. Ik ben zelf fanatiek sporter en ik blijf fit door o.a. racefietsen/hardlopen en ik kom ook weleens vlak langs haar huis (dat rondje ken ik uit mijn hoofd zegmaar) en dan moet ik gewoon bijna huilen door deze stomme tijd en omdat ik gewoon geen contact meer heb met haar, maar ik dat wel heel graag zou willen. Dan komen er heel veel leuke en geweldige herinneringen op met haar en ja dan voel ik me toch wel sad, gelukkig helpt sporten wel , maar ik weet t soms gewoon echt niet meer.

Hebben jullie tips wat ik hiermee kan doen?

Hey larapower,

Je zou haar misschien gewoon eens een keertje kunnen bellen? Je had dat als ik het goed heb gelezen nog niet gedaan. Als je haar belt wanneer ze online is is er toch grote kans dat ze opneemt?

Reageer