Vraag

Mijn allereerste date

  • 13 August 2020
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal. In de laatste week praat ik (bijna 16) (4e klas) met een heel lief meisje (14) (3e klas)  via Snapchat. We hebben veel met elkaar in gemeen en kunnen hierdoor heel lang met elkaar praten en vandaag heb ik gevraagd of ze samen iets wilde gaan eten. En ze zei ja. Dus ik helemaal opgelucht maar nu ben ik erg nerveus. We hebben nog niet een datum of café afgesproken, maar dat komt nog wel. Maar ik kwam dus hier om advies te vragen. Wat moet ik wel doen en wat moet ik niet doen tijdens mijn allereerste date ooit.

 

Als er nog vragen zijn of dergelijke antwoordt ik deze z.s.m.

Alvast bedankt :)


6 reacties

Vreemd dat alle topics antwoorden krijgen boven en onder me maar deze toevallig niet

Als je dit soort reacties schrijft na 5 uur is het niet echt uitnodigend om nog te antwoorden maar oké.

Wat je niet moet doen, te snel gaan. Doe gwn lekker op het gemak. Rustig aan. Gwn wat praten. Niet onmiddelijk naar grote geheimen zoeken.

Voor derest geen idee, ik ben namelijk nog nooit op date geweest.

Groet

@Kaas123 Bedankt voor je antwoord, ik zal het zeker meenemen! 

Hallo thekingalex, persoonlijk ben ik op mijn allereerste date gewoon met het meisje thuis geweest, films kijken en eten halen enzo haha. Altijd mooi als 2 mensen bij elkaar passen :). Ook een tip, wees niet verlegen, als jullie dichtbij elkaar zijn knuffel haar! Ik weet zeker dat ze dat ook leuk vindt. Misschien kunnen jullie zelfs zoenen, kijk goed naar haar lichaamstaal!

@12345v54321 Bedankt voor je berichtje. De meeste dingen die je hebt opgenoemd zullen niet gebeuren aangezien we naar een cafeetje gaan. Maar dat wel tijdens (hopelijk) de tweede date. 
Heel erg bedankt voor je advies iniedergeval. 
 

Badge

Hoi, 

Als je gemeenschappelijke interesses hebt, is dat altijd een goed gespreksonderwerp. Verder wees jezelf, niet verlegen, niet te opdringerig. 

Veel succes en plezier, 

Ava

Reageer