Skip to main content

Het is al een tijdje uit tussen mij en mij vriendje (ik was 15 hij 16) ik had hem ontmoet op vakantie en we vonden elkaar echt heel leuk en gingen snel al daten alles was echt leuk ik was heel erg verliefd tot hij mij opeens blokte van alles behalve insta maar had me daar wel op verwijderd ik vroeg waarom hij dit had gedaan en hij reageerde niet meer nooit het brak mij hart💔 ik vond hem echt leuk maar na een tijd kwam ik er boven op en toen kwam mijn nicht er achter wrm hij me opeens had verwijderd hij had een vriendin naast mij ze hadden een jubileum van zolang bij elkaar daardoor zag mij nicht dit zij vertelde me dit en ik was opnieuw gebroken een maand na dit voegde hij mij opeens weer toe op snap hij zij dat die een fout had gemaakt bla bla bla en dat die me terug wou ik zij nee maar ik snap nog steeds met hem en probeer nog steeds het goede in hem ook al heeft die me zoveel pijn gedaan ik weet niet wat ik moet doen

 

Hoi

 

Je ex-vriend heeft je erg gekwetst, maar je hebt nog contact met hem. Je probeert het goede in hem te zien, ondanks dat hij je pijn gedaan heeft. 

 

Hoe hij je behandeld heeft, kan inderdaad niet. Ik kan me voorstellen dat je diep gekwetst was. Wat naar zeg, dat hij naast jou een vriendin had. Dit nadat hij je plots in de steek liet; echt niet fijn. 

 

Je ex-vriend beweert een fout gemaakt te hebben, en lijkt te vragen om een tweede kans. Ben je bereid hem deze te bieden? Niets moet; kies maar waar jij je het beste bij voelt. Geef je deze persoon graag nog een kans kan dat, maar vrees je dat je weer gekwetst zal raken, is het misschien verstandiger afstand van hem te nemen. 

 

Praat maar goed met hem, al is dit momenteel op vriendschappelijk niveau. Spreek eventueel eens af, zodat jij je twijfels op tafel kan gooien. Een real life gesprek is tenslotte dieper dan een gesprek via chat bijvoorbeeld. 

 

Gr. Kenshin


Ik snap dat het heel pijnlijk is, maar stel jezelf de vragen:

Vertrouw ik hem nog?

Zo meteen breekt hij mijn hart weer?


Reageer