Met wie kan ik praten?

  • 12 January 2022
  • 7 reacties
  • 100 Bekeken

Badge +1

Heyy,

 

Ik moet even met iemand praten. Niet iemand van de Kindertelefoon. Jullie zijn hartstikke aardig maar ik wil eigenlijk een gesprekje met leeftijdsgenoten. 

 

De tekst is aangepast, omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 


7 reacties

Tja via andere forums kan wel... mag ik weten waarvoor je in gesprek wilt komen en hoe oud je bent? Dan kan ik misschien een bepaald forum ofzo zeggen waarbij dit kan.

Hoii

 

Je kan gebruik maken van de jongerenchat op de kindertelefoon. Dan chat je niet met een medewerker van de kindertelefoon, maar dan chat je anoniem met een leeftijdgenoot. Meer informatie over de jongerchat staat hieronder.

 

JONGERENCHAT (12 TOT 18 JAAR) 

ELKE DAG VAN 18.00 TOT 20.00 UUR 

Op zondag 16 en zaterdag 29 januari is de jongerenchat gesloten.

Ben je tussen de 12 en de 18 jaar en chat je liever met iemand van (ongeveer) je eigen leeftijd? Dan kun je kiezen voor de jongerenchat: dit zijn jonge vrijwilligers tussen de 16 en 18 jaar. Zij kunnen in een gesprek ook hun eigen ervaring en mening met je delen, maar alleen als jij dat fijn vindt. Bekijk de video hieronder voor meer info! Goed nieuws: de jongerenchat is nu ook in het weekend geopend!

(https://www.kindertelefoon.nl/chat)

 

Lijkt dat je misschien iets?


Groetjes,

NaamNietBekend 

Badge +1

Tja via andere forums kan wel... mag ik weten waarvoor je in gesprek wilt komen en hoe oud je bent? Dan kan ik misschien een bepaald forum ofzo zeggen waarbij dit kan.

Ik moet even over mijn gevoelens praten, verliefdheid enzo

Ben trouwens 14

Badge +1

 

Lijkt dat je misschien iets?

Maar die tijden zijn zo onhandig. Rond 18:00 zit ik aan tafel te eten.

Reputatie 6
Badge +5

 

Lijkt dat je misschien iets?

Maar die tijden zijn zo onhandig. Rond 18:00 zit ik aan tafel te eten.

Maar toch niet tot 20 uur?

Reputatie 6
Badge +5

Ik denk wel dat de jongerenchat een goed idee is. Anders moet je in je omgeving gaan kijken of je in real life met iemand kan praten, een vriend ofzo

Badge +1

 

Lijkt dat je misschien iets?

Maar die tijden zijn zo onhandig. Rond 18:00 zit ik aan tafel te eten.

Maar toch niet tot 20 uur?

Nee dat sowieso niet, haha. 

Maar je had ook al gereageerd op mijn vorige topic en eigenlijk wil ik haar ook wel los laten maar ik blijf die gevoelens voor haar maar houden.

Reageer