Skip to main content

met meisjes praten

Forum|alt.badge.img

Oprecht hoe praat ik nou met een meisje😂 ik wil gewoon beetj snappen afspreken met een meisje😂 maar hoe tf begin ik een gesprek in de stad ofzo😂 ik zie echt best vaak meisjes kijken van mij leeftijd maar dan ga ik toch niet eens haar snap vragen 😂. Dus ik zoek Opzich wel een vriendinn

2 reacties

4x4_campervehicle
Forum|alt.badge.img

ik weet niet of je alleen in de stad rond loopt (wss wel want tis nl en kinderen lopen daar nou eenmaal altijd alleen/met vrienden rond), maar als ik jou was zou ik gewoon een dood normaal gesprek beginnen met een meisje die je aan staat. Zolang je maar niet mijn stommiteit uithaalt (begin ik later een topic over denk ik) denk ik dat het niet gemakkelijk slecht kan gaan.

Khoop dat ikje op deze manier van hulp kan zijn?!

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 505 reacties
  • 4 maart 2025

Gewoon aanspreken met hallo of zo.  Als ze dat niet op prijs stelt, laat ze dat wel merken.  En niet meteen wanhopig doen en snap vragen want dan vinden ze je misschien een creep en ook niet zeggen dat je een vriendinnetje zoekt want dan vinden ze je een loser.  Praat over gewone dingen, zoals je met je vrienden of je zusje doet of met je klasgenootjes en dan zul je merken dat meisjes net als mensen zijn en niet  bijten of krabben.  Dring je niet op, doe niet stoer, doe normaal.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen