Met boyzz praten


Reputatie 4
Badge +4

Hii,

oké ik snapte dus echt nooit met jongens bladiebla MAARR dat is sinds een maand veranderd! ik heb niet al met verschillende jongens gesnapt en het is leuk alleen op een gegeven moment stopt het praten.

Ik heb nu dus weer een nieuwe jongen op snap en hij is toch anders als de rest hij is wel iets meer dan  1 jaar ouder als mij maar i don’t mind. Weet iemand nog dingen die ik naar hem zou kunnen sturen om hem beter te leren kennn?


11 reacties

Badge

Spreek gwn keer af als je dat nog niet hebt gedaan als die niet wil is het een kwal van een vent ik ben zelf een jonge en ik zou wel willen  weten met wie ik nou echt aant snappen ben

Reputatie 3
Badge +3

Stel lekker vragen! Gewoon leuke gespreksstof zoeken. Ik heb zelf 3 standaard zinnen die ik gebruik als ik merk dat een gesprek doodgaat

"goedemorgen" ('s ochtends) "Hoe was je dag?" en "Heb je iets leuks gedaan vandaag?"

Zoals @Anoniem12316 al zei: Spreek met deze jongen af of facetime hem op z' 'n minst. Want het kan ook een creep zijn van 40 of een loverboy. Dus pas op en good luck :)

XOXO

~BreezyOcean

Reputatie 4
Badge +4

@BreezyOcean  & @Anoniem12316 ,

Heyy ik zet er nog even bij, hij is 16 (ik 14 word bijna 15, hij woont in Utrecht (ik bijna een uur ervandaan), we snappen niet in de chat maar met foto’s dus ik weet hoe hij eruit ziet. En hij geeft wel een beetje hinds van dat hij mij leuk vind maar soms ook iets meer afstotend.

super bedankt voor jullie reacties!! 

Badge

Hey @Rosa06  graag gedaan in welke provincie woon je eigenlijk dan dan

Reputatie 4
Badge +4

@Anoniem12316  

ik woon in Noord-Brabant, hij ook. 
Alleen hij woont in een grote stad Utrecht en ik in een klein dorpje. Lol

Reputatie 7
Badge +4

Hey  Rosa

  ik woon in Noord-Brabant, hij ook. 
Alleen hij woont in een grote stad Utrecht en ik in een klein dorpje. Lol

Utrecht ligt in de provincie Utrecht ;)
Hoop dat jullie snel een keer kunnen afspreken en dat het leuk is.

Groetjes NV

Het is inderdaad ook super leuk om eens te videobellen, dan hoor je ook zijn stem enzo. Dan durven jullie waarschijnlijk daarna ook eerder af te spreken. 
zo werkt het bij mij tenminste😂

Reputatie 4
Badge +4

@NaamVergeten 

ow HAHAHHAHA ik ben niet zo goed in aardrijkskunde 

Reputatie 4
Badge +4

Heyy even een update over praten met boys,

we zijn nog steeds aan het snappen en we praten over van alles hij is zo lief maar we hebben het ook over op een date gaan bladiebla. 
en hij heeft dus nu gevraagd ik te BELLEN AAAAAAAHHHH IK GAA DOODDDDD!!! IM SO HAPPY!!! 
Vind het wel super spannend tho pffffff!

Dit is de eerste keer dat ik zoiets doe, de eerste keer dat ik hiermee zo bezig ben het is zo leuk maar ook zo eng!

 

Reputatie 4
Badge +4

@NaamVergeten 

@Liloulinde2019 

@Anoniem12316 

@BreezyOcean 

heyy hebben jullie misschien nog advies of tips ofz voor als ik een keer met hem ga bellen?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Rosa06 

Ben gewoon lekker jezelf. Vertel hem dat je het zo spannend vind hij begrijpt het vast wel. En waarschijnlijk vind hij het ook spannend (:
Komt helemaal goed en als er een stilte valt is niet erg zolang je het, maar niet awkward houd.

Veel succes

Groetjes NV

Reageer