Vraag

mensen ontmoeten als autist

  • 28 February 2022
  • 7 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik ben hopeloos
ik zou graag mensen willen ontmoeten maar het lijkt alsof ik niet gemaakt ben daarvoor, ik ben introvert en heb autisme en ik ken ook niet veel mensen
ik kan niet naar clubjes of kampen gaan omdat dat te zwaar is voor mij, het internet vind ik niet goed, op school heb ik al mensen ontmoet maar  velen zitten niet op mijn niveau en de school is ook niet zo groot
ik kan niet naar café gaan of andere soortgelijke ontmoetingsplaatsen omdat dat ook te zwaar is voor mij
ik weet niet waar ik mensen nog kan ontmoeten en al zeker niet waar ik intoverte mensen zoals ik moet vinden
ik heb al online gezocht naar hoe ik mensen kan ontmoeten maar dat zijn allemaal extraverte dingen die ik niet aan kan
weten jullie wat ik kan doen?


7 reacties

Misschien kan je iets leuks maken (YouTube )

Zoek moppen op internet 

 

Reputatie 7
Badge +7

Doe wat je leuk vind

Er is vast wel iets

 

MCES 

Reputatie 1
Badge

hoe kan ik mensen ontmoeten door moppen op te zoeken of leuke dingen maken?

 

O  sorry 

Je wilt mensen ontmoeten 

Ik dacht dat jij blij wilt zijn

Helemaal mijn fout

Heb jij broers of zussen ???

Misschien kan je met hun vrienden praten 

Ga je niet naar school ???

Je kan aan je ouders vragen of je een wandeling door je buurt kan maken ,want bewegen is gezond en je kan mensen ontmoeten uit je buurt

 

Zelle

 

Reputatie 7
Badge +7

Je kan ook naar een parkje gaan waar kinderen voetballen en dan kun je vragen of je mee mag doen en als dat mag dan leer je mensen van je eigen leeftijd misschien kennen. 

Hoi misschien kun je eens bellen met de kindertelefoon? want je vraag is heel speciaal zeg maar dus  best moeilijk om aan te voelen wat voor antwoord er geschikt is voor wat jij wilt :)   Ik kan wel zo wat dingen zeggen maar misschien is dat helemaal niet wat jij wilt of kunt. Dus misschien is hun bellen een idee want zij weten veel meer dan bijvoorbeeld ik :blush:  

Maar ik hoop wel dat iemand hier met een heel goed idee komt hoor !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb zelf ook autisme dus ik herken het wel een beetje. Wat ik altijd fijn vind is om naar het bos of park te gaan want daar zijn minder prikkels. En in het park zijn meestal wel wat mensen maar niet te veel. Daar kun je mis iemand ontmoeten. 

Reageer