Vraag

mensen online ghosten

  • 31 October 2022
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

hoi, 

een tijdje geleden heb ik een jongen van 16 (ik ben 14) ontmoet op snap. Het was heel erg gezellig en we konden het goed met elkaar vinden. Zijn beste vriend had me ook gevoegd op snap en zei van: vind je hem wel een beetje leuk en knap enzo. Ik zei toen ja omdat ik anders gemeen deed. Terwijl ik hem meer als een vriend zag en niet op een seksuele manier. Op een gegeven moment vond ik het een soort van last woorden om op al zijn snaps te reageren en werd het een beetje saai. Ik heb hem toen geblokkeerd, gehost dus. Hij heeft via insta een volgverzoek gestuurd en ook op snap. Hij wou dus nog graag contact met me houden. Ik voel me hier nu best wel schuldig over, want hij heeft niks fout gedaan en ik heb hem laten zitten. Ik vroeg me af of jullie dit ook wel eens hebben gedaan of dat dit bij je werd gedaan.


3 reacties

Ik wordt zo vaak geblokkeerd door vrienden online. Het is best wel gemeen om te doen. Als je iemand vertrouwd en graag met diegene in contact bent, en om diegene geeft, en dan wordt je in een keer geblokkeerd door die persoon zonder goede reden...

Reputatie 4
Badge +3

daarom voel ik me er ook schuldig over. en dit is trouwens de enige keer dat ik het gedaan heb

 

Reputatie 6
Badge +5

Het is niet heel erg, maar als je je schuldig voelt kan je hem ook gewoon een berichtje sturen waarin je de situatie uitlegt. Dan weet hij waar hij aan toe is en jij bent van je schuldgevoel af! 

 

Hij begrijpt het vast wel. Zeg gewoon wat je erover denkt en dat je hem niet op een seksuele manier zag. Sommige vriendschappen zijn nou eenmaal tijdelijk, dat is helemaal niet erg.

 

Hoop dat ik je heb kunnen helpen! 

Reageer