Vraag

Meisjes zouden jullie een relatie willen met iemand die een kleine penis heeft?

  • 20 October 2022
  • 9 reacties
  • 471 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,zoals je misschien al kunt lezen heb ik nogal een kleine penis en schaam me hier dan ook diep voor en ben ook erg onzeker over mijn penis aangezien die nogal slap is ook dus vandaar de vraag 


9 reacties

Badge

Mij gaat het meer om het innerlijk :) Hopelijk word je zelfverzekerder later

Ah ok bedankt 

Badge

Gewoon niet voor schamen je bent nog jong en hij groeit nog vast wel

Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit is sws waar. Hij groeit sws nog door tot minimaal je 18e. Bovendien vind ik dat slap niks zegt. Het nou immers n feit dat dat kan verschillen. Kben 17, mn lul is stijf 17,5cm. Slap kan ie 1cm zijn, of 10cm. Dat hangt er echt vanaf wanneer je hm opmeet.

Hi. Maakt niks uit. Als jij lief leuk en jezelf bent is het prima. En als je penis werkt enzo met sperma geven is er al helemaal niks om je zorgen te maken :) 

Sjammetje xxxx

Reputatie 2
Badge +2

ik vind niet erg hoezo zou het erg zijn iedereen is speciaal op een andere manier

 

Badge

Slap zegt echt HE-LE-MAAL niks gewoon. Bij mij kan die 2 cm zijn maar stijf 16cm. Ik heb deze tijd ook gehad maar als je niet met een meid wat wil doen, geef dat dan gewoon aan. Ze zullen dat echt wel accepteren. Vooral meiden

Ik zou het niet erg vinden, zelf vind ik het belangrijker dat iemand aardig en lief voor me is en je elkaar kunt vertrouwen. En je er vooral niet voor schamen want wat jij klein vind, vind de ander groot en andersom. Niemand is hetzelfde!

Reputatie 7
Badge +9

Ja toch, is niets aan da hand,

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum ~

die gadachte is ewl weg binnen kort

Reageer