Vraag

Meisjes wat doe ik fout als ik met meisjes praat?

  • 27 August 2022
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke ik heb dus blauwe ogen en bruin haar maar weet het op een of andere manier toch steeds te verpesten als ik een relatie probeer te krijgen dus hebben er meisjes tips voor wat ik nog meer zou kunnen doen?


5 reacties

Badge

Hoi,  bij meisjes gaat het niet alleen om uiterlijk. Ze vinden het aantrekkelijk maar daardoor willen ze niet meteen een relatie. Ik weet niet wat je zegt tegen ze  maar probeer niet cool te doen. Wees gewoon aardig en zorg ervoor dat ze zich op haar gemak voelt

Weet ik ik denk dat 't te maken heeft met 't feit dat ik niet kan flirten (en durf te flirten) maar weet 't niet zeker 

Reputatie 4
Badge +2

Hi @IcemanFan1 Ik weet nie of ik mag reageren. Ik val gewoon op jongens(en meiden), maar k voel niet echt als een meisje. 

Nouja. Bij meiden moet je geduld hebben. Het is niet zo dat als je even met een meisje praat al meteen verkering/relatie krijgt. Als je een meisje echt leuk vindt is de tijd om aan haar haar telefoonnummer te vragen. Je kunt heel grappig doen zoals : En mag ik effe je telefoonnummer?  Ik schrijf namelijk een telefoonboek😂😂😂 (k heb het gelezen van een forumleed. Ik ben vergeten wie )

Je hoeft niet te flirten. Gewoon lekker jezelf zijn. Flirten is niet echt heel belangrijk.

 

Laurens 

Tuurlijk mag je reageren en bedankt voor de tip Laurens!

Reputatie 3
Badge +2

Ik denk dat het beter werkt als je eerst focust op vriendschap en niet gelijk op relatie

Reageer