Vraag

Meisjes waar letten jullie op bij een jongen?

  • 13 June 2022
  • 8 reacties
  • 166 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vroeg me dit af zodat ik (zelf een jongen) erop kan letten als ik met meisjes praat ben zelf namelijk Single en zou graag verkering willen en ik ben benieuwd of jullie bijvoorbeeld meer letten op de Persoon zijn uiterlijk of meer op de persoon zijn innerlijk en of jullie het niet erg vinden als die persoon Autisme/ADHD heeft


8 reacties

Ik zelf durf het eigenlijk namelijk niet vaak meisjes te vragen vanwege dat ik bang ben afgewezen te worden

 

Hey,

 

Ik weet het niet echt maar in eerste instantie is het wel het uiterlijk maar eigenlijk is voor mij het innerlijk het belangrijkst en dat hij eigenlijk wel langer is dan mij, maar het verschilt echt bij iedereen.

 

Doeiii

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben zelf samen met iemand hij is wel knap maar zij interlijk vind ik het belangrijkste.

Reputatie 5
Badge +1

Ik ga voor innerlijk. Ben een meisje. Heb zelf ook Autisme, eigenlijk heb ik ASS maar dat is het punt niet hier. Ik ge voor innerlijk en het maakt mijn niet uit of iemand Autisme heeft of zo iets.

 

X Wolf. Hoop dat je hier iets aan hebt

O ah ok mensen in mijn Omgeving (vooral mijn ouders) zeggen namelijk vaak dat meisjes op het uiterlijk letten ik zelf heb namelijk blauwe ogen alleen door acne medicatie zijn m'n lippen kapot dus zeggen mijn ouders dat van "meisjes letten op je uiterlijk" vaak

Reputatie 4
Badge +3

Heyy ik ben zelf een meisje, 

ik let vooral op het innerlijk, natuurlijk is het ook wel leuk als iemand een beetje knap is 🤪.

en ik vind het niks uitmaken als iemand ADHD of autisme ofzo heeft daar kan diegene zelf ook niks aan doen.

We kunnen nu wel na gaan denken hoe wij een mening over iemand vormen, maar zo simpel is dat niet ben ik bang. Onbewust gebeurt er namelijk zo veel als je een nieuw persoon ziet of ontmoet. Meer dan we denken. Binnen 8 seconden heb je al een mening gevormd over een persoon. De eerste indruk is dus zeker belangrijk. Om te zeggen dat uiterlijk dus compleet onbelangrijk is, is niet reëel. Men zegt wel eens: Uiterlijk brengt je bij elkaar, innerlijk houdt je bij elkaar. Ik denk dat dit best een redelijke samenvatting is. Betekent dit dat je perfect moet zijn? Nee, tuurlijk niet, luister; ik denk namelijk dat bij de eerste indruk niet alleen uiterlijk belangrijk is, maar eerder uitstraling. Dit is veel breder. Je kan er heel goed uitzien, maar een vreselijke uitstraling hebben. Als jij er wat minder goed uitziet, maar wel overkomt als een leuke, aardige, gezellige en cute guy, zit het wel goed.

En natuurlijk is de eerste indruk ook niet alles. Als je die eerste 8 seconden verpest, geen man overboord, zorg gwn dat je elkaar wat beter leert kennen. Zorg dat ze de echte jij leert kennen.

Conclusie: Uiterlijk kán handig zijn bij de eerste indruk, maar is zeker niet alles. Tenminste zo denk ik erover😅

Ik let wel op uiterlijk.  Het verschil tussen vrienden en relatie is toch hoe aantrekkelijk iemand vind.  Dat kan wel in kleine dingen zitten, het is niet zo dat iemand een model moet zijn ofzo. Een leuke lach, mooie ogen, leuk kapsel.  

 

Innerlijk moet gewoon klikken. In mijn familie heeft iedereen adhd dus ik ben wel wat gewend.  Autisme vind ik soms wat moelijker omdat dat niet altijd bij mijn chaotische karakter past, maar het zou voor mijn geen reden zijn om iemand niet te willen leren kennen. 

Reageer