Vraag

Meisjes kleding

  • 10 April 2019
  • 7 reacties
  • 431 Bekeken

Is het raar dat ik het fijn vind dat ik meisjes kleren dragen fijn vind?
Want ik ben een jongen van 13 ...

7 reacties

Hoi

Het is helemaal niet raar om graag meisjeskleding te dragen. Ook als jongen mag je dit gerust doen. Heb je kledingstukken waar je je goed in voelt?

Weten je huisgenoten, bijvoorbeeld je ouders, dat je graag meisjeskleding draagt? Misschien zouden jullie eens kunnen gaan shoppen, zodat je het een en ander uit kan kiezen waar je je goed bij voelt. Mocht je een zus hebben, heeft die misschien wel nog wat voor je liggen.

Groetjes
Kenshin
Hee, dit is helemaal niet raar jij weet het beste wat je voelt en je hoeft niet perse een transgender te zijn. Het kan ook een kwestie van smaak of confertabelheid zijn maak je geen zorgen! En als je transgender ben is dat ook helemaal goed hoor. !
Hoi

Het is helemaal niet raar om graag meisjeskleding te dragen. Ook als jongen mag je dit gerust doen. Heb je kledingstukken waar je je goed in voelt?

Weten je huisgenoten, bijvoorbeeld je ouders, dat je graag meisjeskleding draagt? Misschien zouden jullie eens kunnen gaan shoppen, zodat je het een en ander uit kan kiezen waar je je goed bij voelt. Mocht je een zus hebben, heeft die misschien wel nog wat voor je liggen.

Groetjes
Kenshin

Hi,
Nee niemand weet het alleen ik denk ik en il heb geen zus:(
Hi

Het is echt niet raar dat kleding draag van het andere geslacht.
Ik heb altijd jongens kleding aan...

Ik heb het wel eerst van me broers ingepikt.
Maar heb je een goede vriendin?
Als je een vriendin heb (hoeft geen relatie te zijn) zou je met haar kunne gaan shoppen. Dan kan je net als of doen dat het voor haar is als je dat eng vind.

Anders zou je ook gewoon via internet kunnen bestellen. Dan zien je ouders niet wat het is. Als je dat niet wilt...

Groetjes
Bella
Hey!

Ik denk inderdaad ook dat hier helemaal geen probleem mee is.
Jij draagt waar je je goed in voelt, en dat is helemaal oké.
Als het dingen zijn die 'typisch' zijn voor meisjeskledij (wat zeker niet hoeft te betekenen dat alle meisjes het graag dragen) zoals een rok, kousebroek,... dan krijg je er waarschijnlijk opmerkingen over. In zo'n geval kun je dan ook best gewoon uitleggen dat je dat wel tof vindt om te dragen. Als het minder 'opvallende' dingen zijn merkt misschien zelfs niemand het.

Het is eigenlijk ook best wel stom als je er over nadenkt hé, een stuk stof dat op een bepaalde manier genaaid is mag alleen door een bepaalde groep mensen (gender hier) gedragen worden...

Groetjes
Lot
Badge

Het is niet raar ik doe het ook ik ben een jongen van 14 als mijn ouders niet thuis zijn loop ik in lingerie gewoon doen wat je zelf wilt 

Hey Watanders,

Je hoeft je echt niet druk te maken. Het is echt niet raar!

gewoon doen waar je blij van word en waar je zin in hebt. 

 

Groetjes,

Wisewisdom

Reageer