Als ik met mijn vriendin loop doe ik mijn hand bij haar zij of op haar schouder, soms heb ik de nijging om me hand op haar billen te zetten, kan dat?
Of om gewoon te slaan op haar billen
Als ik met mijn vriendin loop doe ik mijn hand bij haar zij of op haar schouder, soms heb ik de nijging om me hand op haar billen te zetten, kan dat?
Of om gewoon te slaan op haar billen
Hoi
Nou ik doe dat eigenlijk ook bij mijn bff maar wij zijn hele goeie vriendinnen als je goed bevriend bent dan vind ik dat het wel kan
Tuurlijk kan dat
het ligt eraan hoe ver jullie relatie gaat.
Ah bah
hee hee
ik zelf vind het fijn al mijn vriend mijn billen aan raken maar er zijn ook genoeg meiden die dat niet vinden en er dan een drama om maken
ik zou het gw aan je vriendin vragen en eerlijk zijn over dat je het wel zou willen maar of zij dr ook oke mee is
als ze zecht dat het prima is ne dat je het mag doen dan kan je het doen en als ze het niet wil of er nog mee wil wachten dan moet je daar ook respect voor hebben snap je wand het is wel uitijndelijk haat lichaam dus ook haat beslissing
xx c
Mijn beste vriendin doet dat ook soms bij mij en omdat ik sterk het vermoeden heb dat ik meer op meisjes val dan op jongens vind ik dat niet erg. Integendeel het geeft mij een warm gevoel maar dat weet zij dan niet. Zij is groter dan ik en daarbij heb ik een klein kontje dus haar hand ligt bijna over allebei mijn billen. Ja dat doet mij wel wat en ik kan me dan ook niet voorstellen dat andere meisjes dat niet hebben.
Wel raar is dat ik dat niet echt bij haar durf. Ik leg mijn hand wel op haar heup en probeer een beetje met de vingertoppen verder te gaan maar meestal schrik ik van mezelf dus doe niks. Ik zou dat wel heel graag proberen.
Beste mensen dit topic is 7 jaar oud dus het heeft echt geen zin om hier nog op te antwoorden.
Liefs anymoymous
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.