Skip to main content
Vraag

Meisje zoenen

• May 1, 2025
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi

Ik ben Gijs, 13 jaar, en ik heb al een tijdje contact met een meisje van 13. We appen al een tijd en we hebben elkaar laatst ook in het echt gezien. Het klikte goed en het was gezellig samen.

Sindsdien merk ik dat ik haar misschien wel zou willen zoenen. Alleen weet ik niet goed hoe ik daarmee om moet gaan, want ik wil haar natuurlijk niet laten schrikken of iets doen wat zij niet wil.

Heb je misschien tips over hoe ik dit op een goede en respectvolle manier kan aanpakken? Of hoe ik kan merken of zij dat ook zou willen?

Groetjes,
Gijs

1 reactie

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 1, 2025

Hoi, netjes van je, heel goed! Ik denk dat het beste is om gewoon jezelf te zijn, niks speciaals te doen maar haar vooral laten merken hoe fijn je je voelt bij haar en dat je blij bent als je bij haar bent. Dat is zo te lezen ook wederzijds en dan komt die zoen vanzelf 🥰😉. Als je je echt op je gemak voelt bij haar en zij ook bij jou dan kun je het ook best een keer voorzichtig zeggen. Voel het moment aan en laat haar merken dat je haar een kus wilt geven. En zo bouw je het vanzelf op, daar zijn geen draaiboeken voor 😊🙂.  Komt echt goed! Veel plezier samen ! Groetjes liefs Tartan X