meisje versieren

  • 11 July 2020
  • 9 reacties
  • 130 Bekeken

Badge

Ik heb pas een nieuw meisje in mijn klas gekregen. Ik was toen een beetje stuntelig en vroeg gelijk verkering. Nu zegt ze de hele tijd dat zij mij gek vind en alles. Nu wil ik een nieuw gesprek beginnen op insta. Maar wat moet ik zeggen? help me pls


9 reacties

Badge

Ey man, als je gelijk verkering heb gevraagd en ze je nu raar vind is jammer, dat gaat wss niks meer worden.

Heyhoi @qald,

het was inderdaad niet zo slim om meteen verkering te vragen aangezien meisjes altijd alles rustig aan op en z’n tijd willen doen. Helaas kan je dit niet meer terug draaien. 
Wat @anoniemofzoo hierboven zegt is niet helemaal waar. Je kan, als je het rustig aandoet en je leuke kant laat zien, haar aandacht weer trekken. Er is dus altijd nog een kans dat het iets word tussen jullie twee.
Ik ben zelf niet echt een voorstander van online gesprekken. Ik denk dat je haar gewoon in het echt moet aanspreken en niet via Instagram. Wees gewoon vriendelijk, help haar met dingen en geef haar complimentjes. En onthoud goed dat je alles rustig aan moet doen. Dus niet haasten en geef haar de tijd. 
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en dat ik je vragen heb beantwoord. Veel succes nog!

Groetjes soyeonx.

Badge

@soyeonx dank voor je bericht. Helaas gaat zij na de vakantie naar een andere school. We wonen wel vlakbij elkaar. Alleen is zij uithuisgeplaats en woont dus ergens anders.

Badge

Heyhoi @qald,

het was inderdaad niet zo slim om meteen verkering te vragen aangezien meisjes altijd alles rustig aan op en z’n tijd willen doen. Helaas kan je dit niet meer terug draaien. 
Wat @anoniemofzoo hierboven zegt is niet helemaal waar. Je kan, als je het rustig aandoet en je leuke kant laat zien, haar aandacht weer trekken. Er is dus altijd nog een kans dat het iets word tussen jullie twee.
Ik ben zelf niet echt een voorstander van online gesprekken. Ik denk dat je haar gewoon in het echt moet aanspreken en niet via Instagram. Wees gewoon vriendelijk, help haar met dingen en geef haar complimentjes. En onthoud goed dat je alles rustig aan moet doen. Dus niet haasten en geef haar de tijd. 
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en dat ik je vragen heb beantwoord. Veel succes nog!

Groetjes soyeonx.

Zij heeft ook al wel heel veel vrienden. Iedereen wil met haar. 

Heyhoi @qald,

geen dank. Ik vind het fijn om mensen te helpen. 
Het is wel erg balen dat ze naar een andere school gaat en een stuk verder weg woont. Ik denk dat online gesprekken dan toch wel de enige optie is. En als het niet werkt tussen jullie; niet getreurd. Er zijn nog genoeg andere meisjes op de wereld ;-)
Veel succes nog!

Groetjes soyeonx.

Badge

Hi @soyeonx  gisteren ff met haar gepraat met een vriend en een klasgenoot. Maar het lijkt erop dat ze me aardiger vind, mijn vriend is oon helemaal weg van haar dus we gaan haar in de vakantie sws nog een keer vragen.

Badge

 

Zij heeft ook al wel heel veel vrienden. Iedereen wil met haar. 

Nu heeft ze het met allemaal uitgemaakt

Heyhoi @qald,

wat goed dat je een gesprek met haar bent begonnen. Zie je wel: ze vind je gewoon aardig! Er dus nog echt wel een kans dat het iets tussen jullie wordt.
Ga eens vaker met haar afspreken. Op die manier word jullie band beter. 

Groetjes soyeonx.

Reputatie 1
Badge

Ik ben zelf een meisje, en ik verzeker je: meiden vinden het leuk als je geboeid overkomt.

Vraag bijvoorbeeld hoe haar dag was, of ze deze vakantie wat leuks gaat doen. Welke serie ze op dit moment kijkt of of ze huisdieren heeft.

Success! 

X

Reageer