Vraag

Meisje versieren

  • 4 July 2020
  • 7 reacties
  • 278 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds het begin van dit schooljaar heb ik een crush op een meisje uit mijn klas. Ik heb dat nooit aan iemand vertelt of laten merken, maar ik begin steeds meer gevoelens voor haar te krijgen. Ik zou graag meer tijd met haar besteden en misschien zelfs verkering (eigenlijk heel graag), alleen hebben we elkaar nooit echt gesproken. 

Ik weet dat je natuurlijk niet zomaar op haar af moet stappen en verkering moet vragen, maar eerst wat tijd met haar doorbrengen en beter leren kennen. Alleen ben ik gewoon te verlegen om te praten met meisjes. Het lukt me gewoon niet om op een meisje af te stappen om gewoon een praatje te maken. Ik zie haar nog maar één keer dit schooljaar… En ook door corona lijkt het me lastiger om met haar af te spreken ofzo.

Ik wil gewoon graag een betere band en misschien wel verkering, ze is zo lief en knap! Ik heb soms wel het gevoel dat ze mij ook leuk vindt alleen kan ik dat niet zo goed inschatten...


7 reacties

Zijn er mensen met tips? Ik zie haar namelijk over 4 dagen de laatste keer dit schooljaar...

Hallo Anoniemmi :)

Je kunt via WhatsApp ofzo al appen. En dan vervolgens als je je goed voelt in reallife met haar praten.

-TheMightySlayer <3

Hallo Anoniemmi :)

Je kunt via WhatsApp ofzo al appen. En dan vervolgens als je je goed voelt in reallife met haar praten.

-TheMightySlayer <3

@TheMightySlayer thanks voor je reactie! Maar wat moet ik dan appen? Het is raar als ik haar opeens iets stuur, als ik nog nooit eerder met haar gepraat/geappt heb.

ik heb haar vandaag voor t laatst gezien dit schooljaar, helaas niet echt contact gemaakt, daar ben ik toch nog te onzeker voor ofzo...

Badge

Hoi anoniemmi

ik vind ook een meisje leuk dat ik op school normaal eigenlijk ook bijna nooit sprak. Ik vroeg haar langzaam aan af en toe iets over school. We appen nu steeds vaker en ik zie haar binnenkort weer. Ik zou dus ook af en toe een berichtje sturen. Ook al voelt het misschien een beetje raar omdat je haar bijna nooit spreekt. Als ze je ook leuk vind zal ze ook terug appen en ook dingen aan jou vragen.

Succes

Hoi anoniemmi

ik vind ook een meisje leuk dat ik op school normaal eigenlijk ook bijna nooit sprak. Ik vroeg haar langzaam aan af en toe iets over school. We appen nu steeds vaker en ik zie haar binnenkort weer. Ik zou dus ook af en toe een berichtje sturen. Ook al voelt het misschien een beetje raar omdat je haar bijna nooit spreekt. Als ze je ook leuk vind zal ze ook terug appen en ook dingen aan jou vragen.

Succes

@Naamonbekend1234 thanks voor je tip.

Alleen wat voor berichtje moet ik sturen? Het is nu namelijk vakantie, dus ik kan niet vragen of ze bijvoorbeeld huiswerk snapt, want dat hebben we niet...

Badge

Je kan gewoon vragen hoe het met haar gaat en wat ze heeft gedaan of gaat doen in de vakantie. Ik ben ook een beetje verlegen dus ik weet hoe het is

Reageer