meisje versieren

  • 21 June 2020
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

Ik ben een jongen van 15 jaar. Ik ben verliefd op een meisje. Zij is 16. Ik heb het idee dat zij soms wat verlegen is als ik bij haar ben. Hoe versier ik haar en hoe weet ik of ze me leuk vind??(ik zie haar nu niet veel meer door corona en vakantie) Ik hoop dat jullie misschien tips hebben ;-). Ik hoor het wel! 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Dat vind ik wel een moeilijke, aangezien ik nog nooit een meisje heb versierd. Misschien kun je haar als je haar ziet, iets langer nakijken dan normaal. Misschien kun je ook een keer vragen of ze met je naar de bios of een pretpark wilt en als je dit spannend vind kun je ook andere vrienden meenemen, zo ben je toch bij haar.

Groetjes xxx

Reputatie 4
Badge +3

Hoi, 

Ik ben een jongen van 15 jaar. Ik ben verliefd op een meisje. Zij is 16. Ik heb het idee dat zij soms wat verlegen is als ik bij haar ben. Hoe versier ik haar en hoe weet ik of ze me leuk vind??(ik zie haar nu niet veel meer door corona en vakantie) Ik hoop dat jullie misschien tips hebben ;-). Ik hoor het wel! 


ik ben zelf een meisje en ik vind het leuk als jongens een beetje humor hebben, en als ze gewoon zichzelf zijn, afentoe een droog grapje vind een meisje wel aantrekkelijk

Oké bedankt voor de tips!! Ik ga er wat mee doen!

Het belangrijkste is dat je interesse toont in een meisje. Lach gewoon naar haar, geef haar af en toe een vlot complimentje (allemaal niet te overdreven natuurlijk). En kijk eens hoe ze daar op reageert.

Nu met corona is het natuurlijk wel wat anders. Als je haar een tijd niet gezien hebt kun je eens een appje/snap sturen en vragen hoe het met haar gaat. Gewoon een beetje contact opbouwen en onderhouden.

En wederom, kijk hoe ze reageert. Als ze het contact leuk lijkt te vinden heb je misschien wel beet.

 

Interesse en aandacht, dat is het wel zo'n beetje denk ik.

Suc6 ermee!

Reageer