Vraag

meisje verliefd op mij?

  • 12 January 2024
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Badge +1

Hai,

 

Ik ben 16 en vind al hele lange tijd een meisje leuk. Nu heb ik van haar beste vriendin gehoord dat zij mij ook leuk vond maar daarbij zei ze dat ik te laat was (ze heeft nog geen vriend, maar ze bleef een beetje vaag). Nu was mijn vraag dat wanneer ze me wel leuk vond, hoe groot de kansen zijn bij een meisje dat ze me weer leuk vindt.

Ik heb wel eens met haar gepraat maar nog bijna niet. Hebben jullie mis ook nog tips hoe je een meisje spontaan aan kan spreken zonder dat het er heel dik bovenop ligt dat ik haar heel leuk vind en zonder dat het ongemakkelijk wordt.

(ps: zij weet al heel lang dat ik haar leuk vind maar heeft er nooit wat mee gedaan, is dit een teken dat ze me niet leuk vind?

 

Alvast heel erg bedankt!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Bedoelt haar vriendin dat je te laat bent met vragen, als ze nog geen vriend heeft ben je toch nog niet echt te laat. Ik snap je vraag alleen niet helemaal kan je die verduidelijken ik wil je wel helpen 😁😁

Ja, het is altijd het beste om gewoon eerst een vriendschap op te bouwen met een meisje, dus dat zijn gewoon normale gesprekken en normale vragen.

Badge +1

Ze zei dat ze me niet meer leuk vond en dat ik daarom te laat was. 

Badge +1

Zou je ook mis m’n vraag willen beantwoorden of dat een teken is dat ze me niet meer leuk vind bij ps:? Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +7

Zou je ook mis m’n vraag willen beantwoorden of dat een teken is dat ze me niet meer leuk vind bij ps:?

 

Nee, ik denk dat ze je dan helaas niet meer leuk vind. Hoe vervelend het ook is.

Omdat ze het letterlijk zelf heeft gezegd

Badge +1

Oke, alsnog bedankt!

Reageer