Skip to main content

hey, ik ben een meisje van 14.

ik weet dat ik de laatste tijd veel negatieve topics plaats dus laat ik ook maar eens een keer wat positiefs doen.

er is een meisje bij mij in het vriendengroepje en ik vind haar leuk. ze vraagt mij vaak wie ik leuk vind maar ik vindt het raar om te zeggen dat ik haar leuk vind. als zij dus namen noemt van meiden die we beide kennen en ze komt bij haarzelf weet ik vaak niet wat ik moet zeggen. ik vraag haar wel eens wat zij zou zeggen als ik haar leuk vind en haar antwoord is dat zij mij zou afwijzen omdat ze niet lesbisch is.

maar ik denk dat zij mij wel leuk vind en ik zou je vertellen waarom.

telkens als ik het haar dus vraag wat zij zou zeggen als ik haar verkering vraag dan lijkt het alsof ze niet goed weet wat ze wil zeggen. en ze had eens een keer een foto nodig en die had ik gestuurd en dat gesprek ging ongeveer zo.

ik- *foto*

zij- Top

ik- ik ben ook top😎

zij- lol💗

(het is niet precies zo gegaan maar anders kan het herkent worden)

wat betekent dat hartje? is het een mis klik of heeft het een andere betekenis?

 

wat denken jullie, vind ze mij leuk?

Heyy!

Ik denk dat het best zou kunnen dat zij jou ook leuk vindt! Als jij denkt/vermoedens hebt over dat ze jou leuk vindt kan het echt zo zijn! Als ze geen interesse/nieuwsgierigheid heeft zou ze niet vragen wie je leuk vindt;) 
Maar waarom ze de hartje gestuurd heeft weet ik eigenlijk ook niet zo goed, want ik stuur ook vaak hartjes naar mijn vriendinnen, maar dat is niet omdat ik ze allemaal “leuk-leuk” vindt. Het kan zeg maar ook vriendschappelijk zijn :) 

Liefs xxx Banaantjeeee <33


Hey, dat hartje was geen misklik! Het kan veel betekenen maar dat hoeft niet. Ik stuur ook vaak hartjes naar vrienden, en het kan ook een grapje zijn geweest. 

Dat ze het onderwerp over verkering vragen ontwijkt is een hele grote hint! Dat is typisch gedrag van iemand die verliefd is. Je wil niet toegeven, maar diegene ook niet laten merken dat het niet zo is, want dan durft diegene misschien niks met je te beginnen. 

Iemand die niet verliefd is zou duidelijk 'nee' zeggen. Dus ik denk dat ze wel verliefd op je is, maar zeker weten doe ik niet!!!!


wat denken jullie, moet ik de volgende stap zetten (verkering vragen) of op meer hints wachten?


Hoi hoi! Deze 2 comments hier onder of boven mij hebben het al heel goed uitgelegd! Ik denk inderdaad dat er wel kans is dat zij jou ook leuk vindt! Blijf met haar praten!! Ze vermijdt ook de vragen over verkering, dus misschien moet je het een keer proberen, als je wil natuurlijk! Je kan ook nog gewoon blijven praten en daarna vragen! Doe wat je zelf wil! :)

 

~Berend


Hey, als je de volgende stappen neemt, heb je kans op hints! Je kunt doorgaan met stappen nemen totdat je het bijna zeker weet

Liefs Julie ❤️


Reageer