Skip to main content

Hi ik (een meisje) vind al 1 jaar een meisje leuk. En wil haar verkering vragen. Iemand tips??

Ik ben zelf een jonge maar ik zou gewoon beginnen praten en zegen dat je van haar houd en wel eerst discreet vragen wat ze er van denkt. 

Als zij dan zegt dat zij zegt dat ze op jou type valt door te zegen lief... En jij komt daar me overeen kan je zegen dat je haar graag zit…

Als je dat niet durft kan je ook nog alles in eenbrizf schrijfen zo met veel trallal parfum gliter... 

Ik hoop dat ik je hier me kunnen helpen heb. 

Als je nog vragen hebt stel maar of ik het fout begreep. 


Hé   

Je kan eerst een grapje maken zo als 

Hahah zou jij met mij verkering willen of je kan zeggen zou jij ooit iets met een meisje willen doen 

 

En dan als ze goed rea vragen wil je verkering het ergste is dat je een blauwtje scoort en dan

 

Hoop dat je er iets aan heb 


Hey @jimmy112  ik denk dat je dat beschien tog niet beter zou doen want dan als je zegt bv: stel je voor dat wij samen zouden zijn antwoord zij zowiezo je stel je dat voor wij passen echt niet bij elkaar terwijl zij dat wel vind maar jij net zij dat het grappig zou zijn als grap.

Je kan beter een gesprek beginnen en zegen dat je ook al op meisjes valt als ze dat nog niet wist en zo beginnen over liefde en hoe zij er over denkt vragen en als zij ook zegt meisjes vind ze ook leuk'' en op welk type.

Met dat ik zeg dat(' 'jij op meisjes valt of zij op meisjes valt'') wilik niet doen alsof je opeen geslacht valt want je op een persoon verliefd bent ik ben een jonge en voor mij maakt meisjes/jonge niet uit het innerlijk is voor mij gewoon belankerijk en ik kan samen zijn met jonge en meisjes. 

 


Ik zou eerst een beetje contact zoeken, als zij jouw ook aardig vind, zou ik eerst gewoon vrienden worden, en dan daarna vragen of zij ook een oogje op iemand heeft ofzo, of anders doen durf of de waarheid doen, en dan als zei vraagt wie jij leuk vind, moet je het gewoon toegeven.

Veel succes 😘😘


Dit is wel wat je zeker kan doen


Dankjewel voor de tips!


Reageer