Meisje vergeten


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik ben al meer dan een halfjaar verliefd op een vriendin van mij. Zij vind mij niet leuk want ze heeft al een vriendin. Natuurlijk is het jammer dat ze mij niet leuk vind op die manier maar ik vind het altijd een fijn gevoel om verliefd te zijn en de hele tijd aan iemand te denken. In de periode voordat ik haar kende zat ik niet zo goed in mijn vel maar sinds ik haar ken ben ik echt bijna altijd supervrolijk. Ik heb dus niet echt moeite gedaan om haar te vergeten omdat ik het zo fijn vond om de hele tijd aan haar te denken en ik was bang dat als ik niet meer verliefd zou worden ik me weer naar zou voelen net zoals voordat ik haar kende. 

Maar nu heb ik haar door het coronavirus al bijna 2 maanden niet gezien en ik mis haar zo ontzettend. Ik vind het zo kut dat ik niet bij haar kan zijn en met haar kan praten in het echt. Ik denk dat het tijd is om haar te vergeten. Normaal gesproken als je een meisje leuk vind moet je je focussen op andere dingen en leuke dingen gaan doen maar dat kan nu dus ook niet. Ik ben de hele dag alleen met mijn gedachten en dat is heel kut. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Heeft iemand tips of maakt iemand hetzelfde mee?

Groetes,

Reme4

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer