meisje van hockey


Badge

hey allemaal, ik heb dus laats gehockeyd en hebben toen nieuwe teams gekregen met jongens en meiden gemixt (ben zelf een jongen).

ik heb dus nu een lekker meisje in mn hockeyteam en heb ookal een keer afgesproken enz.

mijn vraag is: hoe kan ik er voor zorgen dat ik vaker met haar kan afspreken

 

groetjes KDHHHHH


11 reacties

Wat weet je van haar? Snap, insta, telefoonnummer? Wellicht kan je daar een gesprek op starten. Je kan haar uiteraard ook een keer bij de hockey aanspreken maar wellicht leent dat zich er wat minder voor aangezien het voor haar waarschijnlijk wat onverwachts komt en ze daar misschien ook met vriendinnen is enzo.

Ik weet ook niet hoe verlegen jij bent. Als jij makkelijk op iemand afstapt is dat misschien voor jou dé manier. Anders is een wat afstandelijkere benadering misschien fijner. Succes!

Vragen.

Je kan toch vragen ‘Binnenkort weer eens afspreken? Ik vond het wel gezellig de vorige keer!’ of iets in die richting? Het moeilijkste is volgens mij de eerste keer afspreken maar dat is je/jullie al gelukt.

Vragen.

Ja daar heeft de topic-opener natuurlijk niet zoveel aan…

 

Hallo Kdhhhhh :)

  • Gewoon zoveel mogelijk praten met dat meisje. Je kunt het hebben over verschillende zaken. Het hoeft niet per se over serieuze dingen te gaan.
  • Contactgegevens van haar proberen te krijgen. Dan kun je ook als je niet bij haar bent ook contact met haar hebben.
  • Op een goed moment kun je haar vragen om af te spreken. (Wel rekening houden met de lockdown natuurlijk, dus je kan bijvoorbeeld naar het park, ofzo.).

-TheMightySlayer <3

Badge

thanks voor de goede reacties, ik heb alleen nog wel een vraagje.

als ik haar dan ga appen waar mee moet ik dan beginnen en wat voor onderwerpen zijn goed om te bespreken??

Reputatie 6
Badge +12

Bijvoorbeeld:

jij:hey! Hoe gaat het?

zij: ……. 

jij:  ooit* *zet hier wanneer weer hockey, ik vond het wel leuk om met jou te spelen

Zij: ik ook

jij: en het afspraakje was ook heel leuk

zij: ja, vond ik ook!

jij: nog eens afspreken?

 

Reputatie 6
Badge +12

 

 

Bijvoorbeeld:

jij:hey! Hoe gaat het?

zij: ……. 

jij:  ooit* *zet hier wanneer weer hockey, ik vond het wel leuk om met jou te spelen

Zij: ik ook

jij: en het afspraakje was ook heel leuk

zij: ja, vond ik ook!

jij: nog eens afspreken?

 

Dit was een voorbeeld voor alle duidelijkheid

Je kan twee kanten opgaan. Ofwel gewoon beetje praten (weet eerlijk gezegd niet zo goed waarover, althans vooral het starten is lastig), ofwel direct.

Je zou bijvoorbeeld kunnen beginnen met: “Hey, ik ben … van hockey.”

Als je voor direct gaat, dan kan je bijvoorbeeld zeggen: “We hadden laatst afgesproken en ik vond dat best wel gezellig. Zullen we binnenkort weer eens iets plannen? / Heb je binnenkort weer tijd om iets te doen?”

Reputatie 6
Badge +12

Ow ze weet niet dat hij het is dat maakt het een stuk lastiger ja

Ow ze weet niet dat hij het is dat maakt het een stuk lastiger ja

Daar ben ik niet zeker van, ze hebben al eens afgesproken maar als je in iemands DM slidet is het wel Handig als je aangeeft wie je bent :).

Reageer