Vraag

Meisje uitvragen

  • 19 June 2022
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Badge

Hoi! 

Ik ben een jongen van 12 en ik wil een meisje van mijn leeftijd uitvragen. Ik weet niet hoe je dit moet vragen. Ze heeft ook een boybesfriend. Die gast kan ik niet af, ze sturen heel de tijd deze emoji’s: 🫶💙. Hier word ik super jaloers van. Tips waar ik haar kan uitvragen? En dat het niet te cringe word. Moet ik haar dan op die ‘date’ al proberen te zoenen of is dat te vroeg? (Op tiktok heb ik al wat manieren gezien hoe je dat doet. Je gaat wat dichter gaan zitten tot je dicht genoeg bent en dan ga je zoenen. Of is dit nog te vroeg op de 1 ste ‘daten)

Groeten

Arthur


1 reactie

Reputatie 2
Badge

hey,

Ik zou er niet te moeilijk over doen en gewoon een keer zeggen: hey wil je een keer iets na school doen.  Natuurlijk is dit super spannend maar je moet dat niet te erg laten merken. Als ze je afwijst is dat heel jammer maar misschien kunnen jullie nog vrienden blijven. Over die boybestie: maak je niet te veel zorgen ze zijn toch alleen vrienden? En over het zoenen: doe wat goed voelt. Misschien is het wel super gezellig en denk je; ja, nu is het tijd om haar te zoenen. Maar het is ook prima als je denkt het was wel gezellig maar zoenen gaat te snel. Of misschien denk je ik ga haar nu zoenen maar je durft toch niet. Dat is niet erg, het is heel normaal als je dat te spannend vind.

Heel erg veel succes!!

Reageer