Vraag

meisje uit mijn klas

  • 21 June 2021
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Badge

Hey iedereen, Ik ben een meisje van 13 jaar oud en ik heb twee echt goede vriendinnen en eentje is laatst uit de kast gekomen als les/gay  en ik ben eigenlijk al best lang confused over ja mn sexuality dus jaaa maar ik denk dat ik een soort van een heel fijn en leuk gevoel krijg als ik bij haar ben dus.. vind ik haar leuk, en betekend dat dat ik ook les/gay/bi ben?  Ik weet het allemaal gw niet meer help me alsjeblieft!!!


1 reactie

Heyy

 

Denk je dat je verliefd ben op de vriendin? Dan zou het zo kunnen dat je lesbisch of bi bent, maar dat kunnen wij niet voor je bepalen. De enige die dat kan bepalen ben jijzelf!

 

Het is niet gek dat je veel twijfels hebt aan je seksuele voorkeur. Je bent volop aan het puberen en hormonen hebben de overhand in je lichaam. Neem rustig de tijd om een beetje te onderzoeken en te experimenteren. Op een gegeven moment weet je namelijk echt wel wat je seksuele voorkeur is! Alles op zijn tijd!

 

Verder maakt je voorkeur ook niet zoveel uit.. Zolang jij gelukkig bent met jezelf en blij bent is alles wat jij kiest helemaal prima!

 

Groetjes van mij!

Reageer