Luister, ik weet niet hoe ik dit goed moet verwoorden maar dit is het beste dat ik kan. Ik ben dus sinds een weekje aan het chatten met iemand die ook in Nederland woont, is een heel aardig meisje en lief en knap. We hebben dag en nacht met elkaar gechat en ze heeft zelfs gezegd dat ze het leuk vond als ik met haar flirten. Nu heeft ze me in een keer verwijderd en ghost ze me de hele tijd. Ik begon net wat gevoelens te krijgen voor haar. Ik weet niet waarom maar ik voel me nu heel depressief ondanks ik haar nog nooit in het echt heb gezien. Niemand lijkt het te begrijpen en de begleiding(ik woon op een woongroep) begrijpt dit ook niet. Hoopte dat ik iemand kan vinden hier de me wel begrijpt. Bedankt
Hoi
Dat is echt super vervelend voor je. Vooral als het op zo een manier moet gebeuren, je kunt er vrij weinig aan doen en je kunt het beste het gewoon los laten. Ookal is dat lastig, ik geloof dat het goed komt.
Je kunt natuurlijk altijd met de Kindertelefoon chatten of bellen als je je wat minder voelt, heeft mij ook goed geholpen.
Goed dat je het hier komt delen
Liefs, ItzJustin
Dat is echt super balen heb je haar nog gesproken? Of is het nog steeds stil. Ik heb dit ook keer gehad echt klote ben tijdje echt ziek geweest en niemand leek het te begrijpen hoop dat jij iemand om je heen hebt die het wel begrijpt sterkte
Dat is echt super balen heb je haar nog gesproken? Of is het nog steeds stil. Ik heb dit ook keer gehad echt klote ben tijdje echt ziek geweest en niemand leek het te begrijpen hoop dat jij iemand om je heen hebt die het wel begrijpt sterkte
Ik heb haar niet meer gesproken. Maar bedankt voor de reactie!
Ik heb haar niet meer gesproken. Maar bedankt voor de reactie!
Klote hoop dat jij je sneller beter voelt dan ik ben een week ziek thuis geweest
Heeyy,
ik zou hier niet te veel aandacht geven, want waarschijnlijk was zij niet opzoek naar een relatie ofz en jij misschien wel? Ik weet niet, maar niet vervelend over voelen, want dat doet zij waarschijnlijk ook niet.
byee
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.