Meisje op school

  • 3 March 2022
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Badge

Hoiii

Ik heb dus een meisje op school. Ik vind haar er leuk uit zien en ze lijkt me heel aardig. Maar nu komt het. Ik weet niet hoe ze heet en hoe oud ze is. Ik wil graag een gesprek met haar starten maar dat vind ik erg moeilijk. Zoals  eropaf stappen en vragen hoe het is. Straks moet ze lachen en loopt ze weg? Zelf ben ik 13 en zij zit bij een vriend van me in de klas. Dus ze zit in het 2e en ik ook. Maar hoe moet ik normaal een gesprek starten en hoe zorg ik ervoor dat ik een gesprek start zonder naar haar toe te lopen? Help!!!!


5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Haii, als je weet wat haar instagram of snapchat is kan je kijken of ze je terug voegt/volgt. Je kan dan bijv een gesprek starten zodat ze op school in ieder geval weet wie je bent! Als jullie elkaar al even geappt hebben denk ik niet dat ze zomaar weg gaat lopen als je bijvoorbeeld even gedag zegt of vraagt hoe het gaat. Groetjes van mij!!(:

Reputatie 2
Badge +4

Je hebt misschien een beetje geluk, je zegt dat ze bij een vriend in de klas zit, miss kan je via via haar snap krijgen.

Vervolgens kunnen jullie eerst online elkaar leren kennen en later afspreken…

Badge

Hoi Bliepbloep!

Je wilt graag meer over dat meisje te weten komen. Heb je misschien andere vrienden op je school, die het meisje kennen? Want als dat zo is, kan je aan hun vragen of ze je wat over haar kunnen vertellen! 

Dit is wat moeilijker, maar misschien kan je gewoon naar haar toe stappen met de gedachten: "Als ze met mij will praten, ben ik erg tevreden. Maar zo niet, dan heb ik het wel geprobeerd en mijn best gedaan (meer dan je best doen kan niemand)". Anders probeer je het een andere keer opnieuw, of kijk je gewoon rond voor andere leuke meisjes/jongens.

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt!

Groetjes, 0484

Badge

@0484 Ik heb dus geen vriendinnen die haar kennen waarschijnlijk dat is het probleem. Maar ze kijkt ook heel vaak naar me en we hebben vaak oogcontact. Ik liep vandaag ook door de gang en ik zag in mijn ooghoek dat ze me de heletijd aankeek, Is dit een teken ofzo van meiden of niet?

Reputatie 2
Badge +4

Hey @bliepbloep,

Je zegt dat je een vriend hebt die bij haar in de klas zit.

Ik weet niet of je of je snap hebt, maar je kan die vriend vragen om in zijn snel toevoegen tenkinken, misschien staat zij er tussen en kan hij je haar snap geven.

Zo is t bij mij ook gegaan

hopelijk heb je er wat aan en suc6!

Reageer