Vraag

Meisje op mij verliefd en ik op haar


Reputatie 2
Badge

Hey allemaal

Er zit dus een meisje in mijn klas en ze is smoorverliefd op mij en ze heeft echt een obsessie met mij ze krijgt al stress als ze mijn naam hoort en ze kan niet stoppen met denken aan mij (dit weet ik trouwens door een vriend van mij die met haar chat)

Nu ben ik ook heel verliefd op haar en wil ik het heel graag aanvragen maar ik weet niet goed hoe en wanneer

wanneer vraag ik het het beste aan (in het begin van de week, eerste speeltijd?…) en hoe?

hebben jullie tips of herkennen jullie dit? 
bedankt om het te laten weten!

groetjes


13 reacties

Hoi jongen, fiets je wel eens samen naar huis ? of lopen ? That's the moment!  Of  ga anders speciaal een keer met haar mee van school stukje. Als zij echt ook zo op jou is dan zal ze daar heel gelukkig mee zijn en kun je het ook rustig vragen.  Denk dat ze dan al Ja zegt voordat je uitgepraat bent :)

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +5

HALLOWW @Boris anoniem !!!

Hghh??

Hier komen een paar tips van mij  ;)

 

1. Speel w d of d! ( waarheid doen of durf ) 

Vraag dan als ze waarheid kiest vraag dan als ze vk wilt!!😏

veel suc6♡

Xx een hulpvol meisje ^^

 

Reputatie 2
Badge

Hoi jongen, fiets je wel eens samen naar huis ? of lopen ? That's the moment!  Of  ga anders speciaal een keer met haar mee van school stukje. Als zij echt ook zo op jou is dan zal ze daar heel gelukkig mee zijn en kun je het ook rustig vragen.  Denk dat ze dan al Ja zegt voordat je uitgepraat bent :)

Sanny xxxx

Heel erg bedankt voor je snelle antwoord! Het enige stukje is wandelen naar de bushalte na school dus ik zal daar proberen! Nog eens super bedankt

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat Sanny zegt lijkt me top. En misschien heb je een hobby of interesse die zij ook heeft of wat je van haar weet ? Zodat je een gespreks onderwerp hebt en dan langzaam naar de Big Question kunt ? ;)

Ik hoop dat het je lukt ! succes !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 2
Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

Heel erg bedankt julian! Ik doe mijn best, ik denk dat ik het volgende week ga vragen!

Badge

hoi,

het geheim is eigenlijk; er is nooit een goed moment.  Dus take the risk or lose the chance.

het komt wel goed je moet alleen een beetje durven en ze vindt je toch al leuk misschien vraagt zij het nog wel eerder dan jij!  het lukt je wel! 

succesjes,

x Bloemetjee

Reputatie 2
Badge

hoi,

het geheim is eigenlijk; er is nooit een goed moment.  Dus take the risk or lose the chance.

het komt wel goed je moet alleen een beetje durven en ze vindt je toch al leuk misschien vraagt zij het nog wel eerder dan jij!  het lukt je wel! 

succesjes,

x Bloemetjee

Ik ben zo blij met alle reacties want hier kunnen mensen me aanmoedigen en helpen zonder dat andere mensen me ermee plagen en je kunt hier ook anoniem zijn dus HEEL erg bedankt voor je reactie dit soort dingen doen me echt goed bedankt voor de moed!

Reputatie 7
Badge +17

@Boris anoniem  Fijn ! dat gevoel had ik ook tijdje geleden. hartelijk welkom en je bent ook graag gezien als je  in andere topics adviezen wilt geven of krijgen !  :) Ik hoop dat het lukt met dat meisje en dat zij dan net zo happy is als jij :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 2
Badge

Hey allemaal

Er zit dus een meisje in mijn klas en ze is smoorverliefd op mij en ze heeft echt een obsessie met mij ze krijgt al stress als ze mijn naam hoort en ze kan niet stoppen met denken aan mij (dit weet ik trouwens door een vriend van mij die met haar chat)

Nu ben ik ook heel verliefd op haar en wil ik het heel graag aanvragen maar ik weet niet goed hoe en wanneer

wanneer vraag ik het het beste aan (in het begin van de week, eerste speeltijd?…) en hoe?

hebben jullie tips of herkennen jullie dit? 
bedankt om het te laten weten!

groetjes

Hallo allemaal, ik ben het weer

ondertussen ben ik samen met het meisje en zijn we superblij!

heel erg bedankt voor alle tips

Boris

Reputatie 7
Badge +7

Aah top, goed gedaan en veel plezier samen!

Reputatie 7
Badge +17

@Boris anoniem  oh super! Wat leuk xd. Heel veel geluk! 

Groetjes liefs Julian X

Hey hey super ! Wat cute ! Be happy <3 

Sanny xxxxx

Reputatie 1
Badge

vraag haar gewoon verkeering of zo je weet zeker dat het goed gaat als je niet snel bent is je kans voorbij

Reageer