meisje op de bus

  • 30 January 2021
  • 8 reacties
  • 230 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey 

 

Ik neem iedere dag de bus voor naar school te gaan. En dan op de bus is er alltijd een meisje en ik schat dat zij op het  3de of 4de middelbaar zit. Ik zelf zit nu in het 5de middelbaar. En zij kijkt altijd naar mij met altijd bedoel ik echt bijna heel de bus rit. Dus ik denk dat zij op mij verliefd is en ik zelf vind haar mooi enzo dus ik denk dat er wel iets tussen ons kan. Maar zou dat niet gek zijn zij als 15 of 14 jarige en ik 17 jaar en wij samen een relatie? (Kan ook zijn dat zij niet verliefd is op mij.)


8 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi

 

Ik zou het helemaal niet raar vinden.

Als jullie het allebei niet erg vinden.

Waarom dan niet.

Reputatie 7
Badge +19

Zou gwn kunnen

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Bleu,

volgensmij mag dat gewoon hoor. Jullie zijn allebei minderjarig dus jullie ouders zijn eigenlijk verantwoordelijk voor jullie. 
Maar, stel je voor dat zij een relatie met je aangaat. Jullie zijn heel gelukkig en blijven nog ruim een jaar samen, dan ben jij 18. Wat dan? 

Ik dacht dat het zo zat: Als het meisje nu 14 is, is ze dan waarschijnlijk 15. Dan is een relatie volgens de wet verboden, eerlijk gezegd vind ik het leeftijdsverschil (van drie jaar) niet perse schokkend. Maar als het meisje nu 15 is, is ze dan waarschijnlijk 16. Dan is een relatie volgens de wet nog steeds verboden, maar het woord wat meer door de vingers gezien. Het zijn dan weer de ouders van dat meisje die er verantwoordelijk voor zijn.

Conclusie: gewoon ervoor gaan, ik vind het niet perse raar ofzo.

Oké, dit was je vraag helemaal niet, maar ik dacht alvast vooruit:grin:.

Hopelijk heb je hier wat aan,

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 5
Badge +6

 

Ik dacht dat het zo zat: Als het meisje nu 14 is, is ze dan waarschijnlijk 15. Dan is een relatie volgens de wet verboden, eerlijk gezegd vind ik het leeftijdsverschil (van drie jaar) niet perse schokkend. Maar als het meisje nu 15 is, is ze dan waarschijnlijk 16. Dan is een relatie volgens de wet nog steeds verboden, maar het woord wat meer door de vingers gezien. Het zijn dan weer de ouders van dat meisje die er verantwoordelijk voor zijn.

 

 

 

@Paardebloem83  Een relatie tussen een minderjarige en meerderjarige mag gewoon hoor, het is helemaal niet raar, de meeste jongens van 18/19 hebben een minderjarig vriendinnetje, alleen is seks met elkaar verboden, maar vanaf 17 mag je met een meerderjarige onder instemming van allebei seks met elkaar hebben…. groetjes, 

-flopflop13 

Reputatie 6
Badge +7

@Flopflop13 , oké, ik wist het ook niet helemaal zeker. Ik dacht dat als ik het fout had iemand me wel zou verbeteren. Dankjewel!

Reputatie 5
Badge +5

ik zou niet handelen omdat je denkt dat ze “mooi”is. als ik jou was zou ik eerst eens vragen en kijken of ze wel echt je type is. 

(ga jij nog naar school in corona)

@Savage_boy 

Hey

Ik ga om de week naar school. Maar ik moet iedere donderdag en vrijdag naar school. En het is ook toevalig dat zij ook om de week naar school moet. En dit schema loopt gelijk met die van mij

Hoi @Bleu ,

 

Dit leeftijdsverschil kan zeker en is absoluut niet raar. Begin een keer een gespekje met haar als je in de bus zit, zal ze vast wel leuk vinden :). En gooi die flirt skills in de strijd ;).

 

Groetjes :)

Reageer