Skip to main content
Vraag

meisje ontmoeten, Hoe zeg ik ouders

• May 9, 2025
  • 8 reacties
  • 136 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo allemaal!

Ik wil binnekort een meisje gaan ontmoeten die ik online heb leren kennen, Ik weet wel dat ze legit is enzo we hebben ook vid calls enzo gedaan. Maar mijn vraag is hoe vertel ik mijn moeder dat ik dit wil gaan doen en hoe leg ik dat uit?

Groetjes mij

8 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • May 9, 2025

Heyyyy!!!

Je kan bijvoorbeeld zeggen dat je via een vriend deze meid hebt leren kennen alleen dat ze wat verder weg woont en jullie een x met z’n allen iets willen gaan doen (maar dan eig 1 op 1 afspreken) of dat zij jou heeft meegevraagd om wat leuks te doen (dat is hoe ik het heb geregeld in ieder geval).

Veel plezier alvast samen!!!
en laat ff weten hoe t is gegaan :)

xx

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 10, 2025

Mijn eerste vraag zou zijn: wat voor relatie heb je met je moeder, is deze zo goed dat je haar als een vriendin zit en alles vertelt over je privéleven? Niet iedereen heeft zo'n relatie met hun moeder. Ik zou eerder zeggen, vertel het tegen je beste vrienden. Die kunnen misschien net iets beter inschatten hoe een meisje van deze tijd zich voelt en gedraagt dan je moeder, die een andere tijdsgeest kent. Maar je moeder is waarschijnlijk wijzer en kan je ook van goed advies voorzien. Ik heb zelf niet zo'n ultieme relatie met mijn moeder dus ik zelf zou zoiets veel liever aan vrienden vertellen. Maar dat is aan jou. Als je een goede connectie hebt met je ouders is het zeker goed om met hen je gevoelens te delen en om advies te vragen. Maar hoe zit het met je vrienden? Kun je niet allebei doen?

Heel veel succes! Liefs, xxVera 💋

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 12, 2025

Update ik mag en zij ook!!!

Nu alleen eventjes wachten tot de dag

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 12, 2025

Hartstikke leuk! 😎 😍

Laat je ons weten hoe het ging? Ben wel benieuwd. 😉

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 15, 2025

@Vera16xx 

Ik ga binnenkort afspreken maar daarvoor heb ik wel nog een vraag, Is het raar om haar een knuffel te willen geven bij de eerste keer ontmoeten? En zou ik het eerst vragen enzo idk

(Tekst aangepast door de kindertelefoon vanwege anonimiteit.) 

Forum|alt.badge.img

@Vera16xx 

Ik ga binnenkort afspreken maar daarvoor heb ik wel nog een vraag, Is het raar om haar een knuffel te willen geven bij de eerste keer ontmoeten? En zou ik het eerst vragen enzo idk

(Tekst aangepast door de kindertelefoon vanwege anonimiteit.) 

Nee, dit is zeker niet raar. De tip die ik je wil meegeven is wel om het niet te forceren. Open je armen alsof je haar een knuffel wil geven en laat haar reageren. Daarnaast, maak er niet een te big deal van, want juist dan wordt het ongemakkelijk. Wees jezelf en blijf eerlijk, je zou misschien verbaast zijn hoe meiden dat waarderen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2025

Hey! Supertof dat je iemand hebt leren kennen en dat jullie zelfs al vid calls hebben gedaan, dat stelt sws al wat gerust! 😊
Wat je aan je moeder kan zeggen is gewoon eerlijk blijven: leg uit dat je haar online hebt ontmoet, dat jullie al hebben gebeld en gevideochat en dat je haar graag eens in het echt wil zien.

Zeg ook dat je begrijpt dat ze zich mss zorgen maakt, en stel voor om op een openbare plek af te spreken. Mss helpt het ook om te zeggen dat je af en toe iets van je laat horen terwijl je daar bent.
Als je het volwassen en open brengt, zal ze het waarschijnlijk beter begrijpen.

Succes, Ellen xx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2025

Ik zou het gewoon vertellen! Als je dat niet doet zit je jezelf in de weg en maak je je moeder ongerust.

Ik hoop dat je moeder je snapt, anders kun je ook nog zeggen dat je het heel graag wil. dit moet ze dan wel bgrijpen. Je kan het! XXX