Skip to main content
Vraag

meisje online

• December 6, 2025
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy, dus ik heb een meisje op snap zegmaar en eerst kwam ze in me DM ( ik verkoop bloemen ) en ze ha die gevolgd, dacht dus er is een klant, maar nee ze wilden praten, oké bla bla bla veel complimentjes en toen was haar vriend erachter gekomen en die spreekt mij aan hoezo praat je met mijn vrouw, ik zeg ik wist er niks vanaf sorry, dus ik zei tegen dat meisje hoezo heb je me niks gezegd ze zegt ik heb niks met hem heb hem direct verwijderd. 

oké dus we hebben nu elkaar op snap, we praten veel met elkaar maar soms zegt ze ik moet je verwijderen ik voeg je zo terug enzo voegt me ook terug dus geen stress, maar vandaag deed ze het weer en heeft ze me ook ontvolgt op TikTok en volgt ze alleen de jongen waarmee ze “had” en ja ik weet niet wat ik moet doen. 

hopelijk snapje me situatie..

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 7, 2025

Heyy, Ik denk dat je al moest stoppen met praten met dat meisje toen die jongen je aansprak. Het is niet jouw schuld natuurlijk no worries. Maar het heeft geen nut om door te praten met die meid als ze geen eens is trouw blijft aan der vriend. en waarschijnlijk gebruikt ze je omdat ze haar vriend zat is. Niet te vertrouwen dus, als ik jou was zou ik haar gewoon verwijderen. Succes met je verkoop nog! (ik verkoop ook bloemen haha)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 7, 2025

@Dewii 
Haahahaha neejohhh, verkoop je ook bloemen!! Echt leuk! 😂😂 

ja klopt, je hebt helemaal gelijk ik had dr vandaag nog mijn TikTok doorgestuurd om te liken, maar ze kent me blijkbaar niet meer alsof ik nooit heb bestaan? En ze volgt wel de jongen waarmee het uit was en ze bij mij kwam huilen en over haar verhaal te vertellen hoe slecht het ging, en ik help haar ook nog zo leuk, elke dag vragen hoe het gaat enzo.