Hoi iedereen,
Ik zit ergens heel erg mee.
Ik heb ooit samen met een meisje in de klas gezeten en we hadden het toen erg leuk samen, zij is toen verhuist naar de andere kant van het land.
Nu 1 half jaar later had ik ineens weer app contact met haar en dat breide zich steeds meer uit. We appte de hele dag we belde elke dag wel 1 uur soms 4 uur, ze liet duidelijk zien dat ze mij ook leuk vond enzo kortom het was superleuk. Opgeven moment kwam ze met het bericht dat ze weer terug zou verhuizen naar mijn dorp, dat was natuurlijk een hele leuke verassing en we hadden al veel dingen op de planning staan om te gaan doen samen.
Maar toen kwam het moment van verhuizen, vanaf de dag ze ging verhuizen heb ik niks meer van haar gehoord hooguit 3 appjes en dat is nu 2 maanden geleden, ik kan haar gwn niet zo goed loslaten ik denk elke dag aan haar en elke keer zie ik mezelf als een creep dat ik het nog niet los gelaten heb, ik was echt verliefd.
Ik voel me echt schuldig en heb het idee dat het aan mij ligt, maar er is volgensmij niks gebeurd waardoor ze ineenkrer het contact wilde verbreken. Ze is de laatste dag in dr oude dorp wel wezen stappen en drinken enzo denken jullie dat er daar mis wat gebeurd is?
Ik weet het echt niet meer kunnen jullie mij mischien helpen.
Als jullie een vraag hebben stel hem gerust,
Liefs,
anoniem