Meisje jaloers over mijn crush op een jongen

  • 14 February 2024
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hi iedereen!

Maandag was ik met mijn vriendinnen in de aula in de pauze, en toen het voorbij was vroeg ik best luid aan een van ze "wie is die jongen in de witte trui” hij is namelijk een klasgenoot van ze en ik heb hem vaker al zien zitten, toen leek hij me wel een leuke jongen. 

Dezelfde dag appte ik een vriend van hem, die ook een vriend is van mij, en ook weer een klasgenoot van mijn vriendinnen en crush die er ook bij was in de pauze.

En ik had tegen hem gezegd dat ik hem al een tijdje ‘leuk vond’ maar natuurlijk zitten er weer van die jongens en vrienden van hem in die klas die mee zaten te lezen en toen werd het algemeen bekend, wat mij eigenlijk niet boeide.

We appte een beetje en het ging heel goed tussen ons, ik heb zelfs een gevoel dat hij me voor nu wel mag.

Ik ging deze pauze bij die groep zitten want mijn vriendinnen waren er niet en ik zat een beetje naast mijn crush, ik moest strafregels schrijven voor bo, dus ik zei tegen mijn vriend van "wil je me helpen” als grapje en hij zei "nee maar hij wil wel” en wees naar mijn crush.

(dit hadden we heel misschien een soort van gepland maar wat er gebeurde hadden we niet verwacht)

Mijn crush pakte een blaadje van de stapel en gaf een aan mijn vriend en hemzelf, om me te helpen.

Twee lessen later waren hun uit, dus ik appte mijn vriend of hij mijn crush even wou tegen houden zodat ie niet langs me zou lopen perongeluk, want ik had namelijk een briefje geschreven voor valentijnsdag.

Na heel veel gedoe (dat gedoe is die irri vrienden uit hun klas die ons niet alleen wouden laten) heb ik het aan mijn vriend gegeven en gezegt "geef jij het, doei” en ben weggerend.

Dat is een beetje de backstory, nu waar het meer over gaat.

Toen ik naar huis liep kreeg ik een appje van een meisje uit hun klas die eerder dit jaar was afgewezen door mijn crush, en ik mag haar niet zoals mijn vriendinnen en eigenlijk de hele school (wat eigenlijk heel zielig is om eerlijk te zijn) maar ze is heel gemeen en irritant.

En ik wou eerder haar een kans geven en vrienden zijn dus ik had haar eerder geappt op school (allemaal via teams)

Ze zei om ong 13.00: Ga …. lekker appen ofzo (ze bedoelde mijn crush)

en 14.00 ong: Ik heb je zien appen met … 

dat vond ik al een beetje raar, waarom zegt ze niet gelijk dat tweede berichtje erna maar een heel uur later.

En ook hoe moet ze dat zien, heeft ze op zijn scherm zitten kijken?

Dus ik werd een beetje geirriteerd (dat gebeurd snel) en dit was het gesprek verder

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik: oke dus? ben je jaloers ofzo?

zij: Vind je hem leuk ofzo?

ik: gaat je niks aan

zij: hz?

ik: gwn, maar als je het perse moet weten ja ik vind hem leuk.

zij: zit je dan in zijn klas?

ik: jij zit toch in zijn klas?

zij: jazeker

ik: je weet toch zelf wel dat ik niet in zijn klas zit dan?

zij: sorry hoor, maar heb je hem al vk gevraagd? ik wel?

(toen werd ik erg geirriteerd en boos eig gwn)

ik: ja maar hij heeft je toch afgewezen of niet soms?

zij: ja maar hoe weet je dat?

ik: tja ik heb mijn manieren

zij: oke zit je nog op school

ik: nee ik ben uit, hz?

zij: gwn het zijn mij manieren, doei

----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben zo erg in de war, is zo boos? jaloers?

ik ben heel bang dat ze tegen mijn crush heeft geappt dat ik iets heel slechts heb geappt want ik appte hem net dat ik hem niet zou appen omdat ik geen problemen wil krijgen op school voor dit gedoe, maar ookal was hij online heeft ie mijn berichten niet eens geopend.

Wat denken jullie hiervan? was ik te gemeen of wat kan er zijn gebeurd?

(idk of dit de goede subforum is)

 

 


2 reacties

Badge

Hee

Ik heb ook zo iets mee gemaakt deze week.

Ik ben een meisje van 14 en zit in de 2e en ik vind een jongen leuk alleen zijn ex is zo stik jaloers ik weet dat ze wat hadden en dat ze weer fix haddem alleen ik heb die jomgem op snap en we pratem heel veel en hij zei dat ie haar niks meer vond en drm het had uit gemaakt en dat ie niemand meer had op moment. Ik reageerde met hartjes ogen onder zijn bereal omdat we elkaar gwm knap vinde ik weet nou ni of hij met me speelt mr goed. Die meod zag da ik zo had geregeerd onder zijn bereal en ze voegde mij op snap. Ze zit een klas hoger dan mij. Ik had haar genegeerd op snap want ik wist gwn hoelaat het was vervolgens voegd een vriendim vam mij haar toe ik nergeerde haar ook. Tot dat ze me appte via tiktok. Ze vroeg of ik hem leuk vomd en ik ontkende alles voor dat het de hele school doorgaat omdat ons leeftijds verschil groot is en hij bijna van school gaat. En die meid is hem helemaal uit haar dak gegaan. En haar vriendjn appte me toen ook nog. Ik zou nooit tussen een relatie in komen maar ze hebben nkks meer en dat kan ze ni hebben. Ik wil hem wel en hij vroeg me ook of ik mee wou nr een feestje samen met hem dus ja.  Das mijn verhaal

 

Ik vind ni da je gemeen bent ze moet haar moet gewoon houden en onzkere meiden zijn gwn jaloers. Op dingen wat ze nooit zullen krijgen. Ik vind da ne het goed heb aan gegepakt em ik hoop da je een relatie krijgt met je crush

Xxx 

Reputatie 4
Badge +2

@Anne.prive dankjeeewell <3 het is wel grappig want ik ben ook 14 en zit in de 2de hahah

Reageer