Skip to main content

Hoi,  een meisje is boos op mij maar ik weet niet of ik fout ben geweest. 

 

Op mijn sport zit een meisje waar ik wel eens mee klets. Zij zit in de eerste en ik in de derde. Ik noem haar ff T

Op een geven moment ( in oktober ofzo)  zei ze dat ze snapte met een jongen (G) die ik in de derde zit.  Hij zit op de havo en ik op vwo. Ik wist wel wie hij was maar kende hem eigenlijk niet. Zij werd heel verliefd op die jongen, maar hij gaf aan niks in haar te zien en verwijderde haar op snap. 

Zij had het hier heel moelijk mee en ik heb haar een beetje een peptalk gegeven.  Zij snapte me vaak dat ze het niet meer zag zitten en op een gegeven moment vind ik dat dit echt te ver ging en heb ik afstand gehouden. 

 

Nou heb ik wat meisjes leren kennen waar ik vriendinnen  mee ben geworden.  Zij zitten bij die jongen in de klas.  Op een gegeven moment was ik bij een vriendin en zij ging bekken met een andere jongen uit haar klas en G was bij die jongen. We waren en beetje aan het flauwekullen. De vijfje dag was T heel boos op mij omdat ik met G gebeld zou hebben. Dat was helemaal niet waar.  

 

En paar weken later werd ik uitgenodigd op een feestje waar G ook zou komen.  Ik heb dit van tevoren tegen T verteld en zij rode eigenijk niet dat ik zou gaan.  Ik heb toen gezegd dat ze echt moest stoppen. G is best verlegen en ik ben nogal druk dus wij zijn heel andere types dus ik heb op het feest geen woord met hem gewisseld. 

 

Twee weken geleden was er een feest in mijn dorp. Ik was daar weer met die meiden en G was er met zijn vrienden en T ook met haar vriendinnen. G kan bij ons staan en zegt tegen mij iets van : hoi, wat een saaie bende hier he. 

T ziet dit een is huilend naar huis gegaan en heeft allemaal lelijke berichten gestuurd. Ik heb echt gezegd dat ze normaal moet doen met haar jaloerse gedrag en haar geblokkeerd.  Eigenijk daardoor raakte G een ik in gesprek en bleek hij best wel een leuke jongen te zijn.  Later voegde hij me toe op snap.  Ik heb getwijfeld om hem terug te voegen ( want girlcode) maar ik heb dit wel gedaan.  We snappen nu best veel.  Ik voel me hier een beetje schuldig over want ik weet dat T dit echt verraad vind. Maar aan de andere kant G heeft doek aangegeven nooit interesse in T te hebben dus of ik nu wel of niet met hem snap doet niks met haar " kansen".  T is niet eens een vriendin. Wat vinden jullie?

Geen reactie

Reageer