Skip to main content
Vraag

meisje fixen

• October 25, 2025
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Hallo meiden, er zit een meisje in mijn klas die ik heel leuk vind. Ik wil haar echt fixen, wat vinden jullie aantrekkelijk in een jongen? Hoe kan ik met haar flirten? En als je een jongen bent, heb je nog tips? 

ps ik ben 13

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 26, 2025

Als je haar echt leuk vindt, wees gewoon jezelf! Meestal vinden meisjes het aantrekkelijk als iemand lachen kan, lui zijn zonder zich druk te maken, en gewoon aardig en geïnteresseerd is.

Flirten hoeft niet te ingewikkeld te zijn, gewoon subtiele complimentjes geven en echt luisteren als ze praat. Maak het niet te druk, en kijk gewoon hoe het gesprek gaat. Respect is het allerbelangrijkste! 

xx liefs Wolf 🐺

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 28, 2025

Heyyyy wat leuk dat je een crush hebtttt

dit vind ik leuk als een jongen dat doet: Ik vind het leuk als een jongen echt geintereseerd is in me en vaak ff met me komt praten hoeft niet lang gwn ff hoi en hgt dat is al genoeg. Maar geef haar ook genoeg vrijheid niet te opdringerig zijn gwn laten zien dat je haar ziet

Hoop dat het help

XXX F💗

• November 26, 2025

gewoon eerlijk zijn en NIET via je vrienden laten weten dat je dr leuk vind of haar met je vrienden erbij vk vragen want ja de meeste denken dan dat het een grap is enz en gewoon aardig en jezelf zijn, heel cliché aar ja… Als ze je niet leuk vind verdien je beter maar succes he xxjuul

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 27, 2025

Ja het belangrijkste is dat je zelf blijft .

Maak.een praatje met haar en na een tijdje kun je er iets mee doen.

Je moet gewoon geïnteresseerd in haar  zijn dus vraag daar ook over.