Vraag

meisje die ik knap vindt berichtje sturen

  • 28 March 2023
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Hallo ik heb een vraagje: er is bij mij op school een meisje die ik soms zie lopen in de gang en ik vind haar erg knap. Ik wil haar graag een berichtje sturen maar ik weet niet precies wat. Eerst wou ik gewoon meteen beginnen met: ik zie je soms op school lopen en ik wou zeggen dat ik je er leuk uit vindt zien etc. Maar mensen die ik dit vertelde zijden dat dit te veel met de deur in huis vallen is. Ze zijden dat ik eerst iets neutralers moet sturen maar dan vind ze het waarschijnlijk raar dat iemand die ze niet echt kent helemaal haar nummer achterhaald voor zo iets. Heeft iemand een tip voor iets wat ik kan sturen?


2 reacties

Badge

Hoi

tja dat is een lastige situatie, ik heb wel wat ervaring met het eerste bericht sturen naar meisjes. Zover ik weet kun je het beste echt een reden vinden om haar te appen

zoals bijvoorbeeld: “Hè ben jij nou die… ?” Of: “Hallo, iemand gaf me je nummer, LOL”

Of je kunt doen alsof je het verkeerde nummer hebt gekregen en dan meteen cool gaan praten tijdens de appjes om haar nieuwsgierig te maken (geloof me, meisjes doen dat)

Je kunt anders ook een pickup line proberen om stoer over te komen maar als je niet te snel wilt gaan dan zou ik een van de vorige twee opties doen

Ik zou geen pickup line doen hoor,  de meeste meisjes vinden dat cringe. Gewoon iets neutrale sturen zou ik doen. 

Reageer