Skip to main content

Hallo,

 

1 maand geleden praatte ik met een meisje voor 1,5 jaar. (Nog nooit ontmoet), ze wou stoppen met praten omdat ze mentale problemen heeft. Nu praten we weer iets meer, en zij geeft aan dat ze ook af en toe nog wil praten, ze heeft ook aangegeven dat ze me nog leuk vindt.

Heeft iemand advies over hoe we stap voor stap weer terugkomen bij elkaar, in de zin van hoe bouwen we onze “relatie” weer op? welke stappen moet ik ondernemen?

Waar ik voor wil gaan is dat we binnen 3 tot 6 maanden weer volledig contact hebben.

Bedankt!

niemand advies??


Ik zou haar tempo volgen. Dus als ze ff geen zin heeft, respecteer dat. Laat merken dat je in haar geïnteresseerd bent. Dus vraag naar hoe haar dag was en zo. Dat soort dingen.

Don’t rush it. Als ze je echt nog leuk vindt en weer wat meer wil komt dat wel goed.


Ik zou haar tempo volgen. Dus als ze ff geen zin heeft, respecteer dat. Laat merken dat je in haar geïnteresseerd bent. Dus vraag naar hoe haar dag was en zo. Dat soort dingen.

Don’t rush it. Als ze je echt nog leuk vindt en weer wat meer wil komt dat wel goed.

Bedankt voor je reactie, gaat helemaal goedkomen


Reageer