Skip to main content
Vraag

meiden vragenlijst over jongens relatie (10 vragen)

• June 11, 2025
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Hey ik meiden ik ben een jongen, maar ik wou graag weten over wat jullie het leukst vinden aan jongens en over hoe jullie willen dat jongens jullie uit vragen.ย 

ย 

1. Hoe oud ben je?
  2. Wat vind je het leukst aan jongens?
  3. Wat is het leukste wat een jongen kan doen?
  4. Wat is het leukste wat jongens aan kunnen doen (kleding)?
  5. Hoe kunnen jongens het beste jouw uitvragen ?
  6. wat is een goeie lengte (hoe lang een jongen is)?
  7. Hoe laat je weten aan een jongen dat je hem leuk vindt?
  8. Wat vind je een goeie lengte penis?
  9. Wat vinden je het belangrijkste bij een jongen?
  10. Doe je wel eens iets om meer aandacht te krijgen want iemand die je leuk vindt?

ย 

4 reacties

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 13, 2025
  1. Hoe oud ben je?ย 15
  2. Wat vind je het leukst aan jongens?ย dat je op hun borst in slaap kan vallen
  3. Wat is het leukste wat een jongen kan doen?ย ย me op dates meenemen
  4. Wat is het leukste wat jongens aan kunnen doen (kleding)?ย wijde broek met oversized hoodie
  5. Hoe kunnen jongens het beste jouw uitvragen ?ย gewoon doen, vooral niet proberen een of andere rizz/zin te verzinnen want dat vind ik niks
  6. wat is een goeie lengte (hoe lang een jongen is)?ย groter dan mij, het liefst best wel een stuk. ik ben 170 cm dus wel wat groter
  7. Hoe laat je weten aan een jongen dat je hem leuk vindt? veel naar hem kijken, snel reageren op berichtjes, uitgebreid reageren
  8. Wat vind je een goeie lengte penis?ย verschilt heb niet perse iets in mn hoofd
  9. Wat vinden je het belangrijkste bij een jongen?ย dat ie lief is voor me en respect heeft voor anderen
  10. Doe je wel eens iets om meer aandacht te krijgen want iemand die je leuk vindt?ย ย jaa

hoop dat je hier iets aan hebt

xx me

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 20, 2025

Hey ik meiden ik ben een jongen, maar ik wou graag weten over wat jullie het leukst vinden aan jongens en over hoe jullie willen dat jongens jullie uit vragen.ย 

ย 

1. Hoe oud ben je?ย 14
  2. Wat vind je het leukst aan jongens?ย Hun gezicht of gedrag
  3. Wat is het leukste wat een jongen kan doen?ย Met respect behandelenย 
  4. Wat is het leukste wat jongens aan kunnen doen (kleding)?ย Wijde broeken
  5. Hoe kunnen jongens het beste jouw uitvragen ?ย Respectvol en lief
  6. wat is een goeie lengte (hoe lang een jongen is)?ย langer dan mij
  7. Hoe laat je weten aan een jongen dat je hem leuk vindt?ย Veel te praten, Laten zien dat je om hem geeft dat soort dingen
  8. Wat vind je een goeie lengte penis? Bgeen idee
  9. Wat vinden je het belangrijkste bij een jongen?ย mij met respect behandelt en mijn grenzen accepteertย 
  10. Doe je wel eens iets om meer aandacht te krijgen want iemand die je leuk vindt?ย 

ย 

ย 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 21, 2025

1. Hoe oud ben je? | 14
  2. Wat vind je het leukst aan jongens? | Dat hij lief en aardig is
  3. Wat is het leukste wat een jongen kan doen? | Zich zelf zijn
  4. Wat is het leukste wat jongens aan kunnen doen (kleding)? | Waar hij zich zelf prettig bij voelt.
  5. Hoe kunnen jongens het beste jouw uitvragen ? | Gewoon vragen
  6. wat is een goeie lengte (hoe lang een jongen is)? | Niet langer dan 170
  7. Hoe laat je weten aan een jongen dat je hem leuk vindt? | Extra aandacht geven
  8. Wat vinden je het belangrijkste bij een jongen? | Dat hij eerlijk en lief is
  9. Doe je wel eens iets om meer aandacht te krijgen want iemand die je leuk vindt? | Ja

xx liefs Wolfย ๐Ÿบ

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 21, 2025
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat vind je het leukst aan jongens? Als ze van die lieve bruine ogen hebben en dat ze vaak zo carefree zijnย 
  3. Wat is het leukste wat een jongen kan doen? Lief zijn en grappig doen, gewoon yappenย en je respectvol behandelen
  4. Wat is het leukste wat jongens aan kunnen doen (kleding)? Wijde broek en graphic T-shirtย 
  5. Hoe kunnen jongens het beste jouw uitvragen ? Gewoon aardig vragenย 
  6. wat is een goeie lengte (hoe lang een jongen is)? Langer dan mij maar niet te lang. Als ze beetje klein zijn is best schattig (ik ben zelf 158 cm dus je hoeft niet zoveel moeite te doen om langer te zijn dan ikโ€ฆik haat klein zijn tho)ย 
  7. Hoe laat je weten aan een jongen dat je hem leuk vindt? Lieve appjes sturen en veel mee praten en naar kijken, misschien complimentjes geven ook hangt ervan af hoeveel ik hem vertrouw
  8. Wat vind je een goeie lengte penis? Denk ik niet over naย 
  9. Wat vindย je het belangrijkste bij een jongen? Dat ze lief zijn en je respectvol behandelen, en dat ze niet doen alsof ze beter zijn dan jouย 
  10. Doe je wel eens iets om meer aandacht te krijgen want iemand die je leuk vindt? Ja hangt ervan af wie het isย 

hopelijk heb je hier iets aan ๐Ÿซถ